• zera

Phil o Teds syskonvagn del 6

Super bra... vilken fin tråd vi har..

♥ Snart blir Livstumpan storasyster ♥
  • zera
    stinamaria skrev 2007-05-05 12:33:23 följande:
    Lindadjo: Har problemet med att varukorgen släpar i försvunnit helt sen du sydde fast kardborrebandet? Funderar på om man kanske ska göra det
    Jag tog efter lindadjos exempel och sydde oxå fast kardborre på varukorgen eftersom jag tyckte att den släpade så fort man la något tyngre än en plastkasse typ.. och jag är helnöjd. Hade sambons tunga jobbskor däri häromdagen (han jobbar som byggare så därav tunga skor med stålhätta) och varukorgen satt perfekt.
  • zera
    Asereht skrev 2007-05-05 13:23:31 följande:
    Tror jag ska göra detsamma, har inte haft problem än men vissa saker är ju bra att förekomma.
    Ja jag tänkte lite likadant, JAg har ju bara tyckt att den har hängt så mycket men den har ju aldrig släpat i ordentligt, så då gjorde jag de för att slippa tänka nå mer på den...
  • zera

Hejsan hoppsan.. nu är jag här igen efter en fullspäckad helg.

Tänkte höra vart det var dom sålde saddlebags här i sverige?? har för mig att nån utav er hade koll på nån svensk sida där man kunde beställa, är lite nyfiken på att kolla prisskillnader.

• zera
    Asereht skrev 2007-05-07 15:56:26 följande:
    Finns några olika har jag för mig. Återkommer med länkar men Kidzshop och Pippilotta känns bekant. Annars surfar du in på www.skiphop.com och kollar åf. Nu ska vi äta "middag" jag och grabbsen. Maken blir sen idag.
    Oj.. det skiljde mycket i pris ändå... när jag beställde ifrån kiwi-kid så var det ju extra pris och den kostade 29$ och det blir ju ca 200kr och om man beställer från kidzshoppen så kostar den 399kr....
  • zera
    Asareht: vet du vart det finns bild på rosa manchester? nyfiken på att se hur den ser ut...
  • zera
    Asereht skrev 2007-05-08 09:37:04 följande: