Inlägg från: modestyclara |Visa alla inlägg
  • modestyclara

FrogLeg: Men hallå?! vad är det för fel på karln? Du hade ju massor av rost och på dina foton syntes det jättetydligt. Kan inte du också maila P&T (jag klippte in adressen tidigare i tråden)?

Hoppas verkligen att de är vettigare...

• modestyclara

Vi köpte en syskon-UJ idag Underbar att köra och mysigt för barnen att sitta brevid varandra... om jag fortsätter att vara lika förtjust så lutar det åt att vi säljer sporten så fort rosten är åtgärdad. Om inte PW eller P&T fixar rosten så tänkte vi fila bort den själva, rostskydda och lacka med lite billack. Sen är den så gott som ny

• modestyclara

Asereth: Ja båda vagnarna har sina fördelar. Men P&T sport är ingen skön promenadvagn och jag avskyr att behöva justera ryggstödet och att plocka isär vagnen när den ska in i bilen. Så förutsatt att UJ:n även funkar på bussen så åker nog P&T ut...
    :-P Och jag som köpt typ alla tillbehören också... undrar om man får bäst pris som paket eller att sälja allt var för sig?

• modestyclara

Lindadjo: Det blev chocolate på UJ:n. Äsch ni får väl köpa UJ ni också och hänga i den tråden

och dessutom kan jag ju fortfarande kommentera P&T eftersom jag haft både e3 och sp...och vem vet jag kanske måste testa GT

• modestyclara

Jag som har en pink romance UJ till min lillkille måste få flika in och säga att så länge jag betalar vagnen och inte lillkillen så väljer jag färg Han bryr sig ju förresten inte alls... och jag blir så glad varje gång jag tittar på den blommiga suffletten...

• modestyclara

fjuffe123: antingen sätter du syskonsäter framför eller UV-skyddet... eller en filt... jag tycker det är likadant problem på alla framåtvända vagnar...

• modestyclara

paddan83: selskydden ingår inte på importerade vagnar...var nån engelsk standard som det bröt mot har jag för mig...

Svar på tråden Phil o Teds syskonvagn del 6