Inlägg från: FrogLeg |Visa alla inlägg
  • FrogLeg

Phil o Teds syskonvagn del 6

Snyggt jobbat Asereth!
    Nu har jag oxå hittat hit... Nu ska jag hänga tvätt

• FrogLeg

isold2003
    JAg är inte så impad av den blå camo´n faktiskt... Tycker min röda är finare. Fast de skulle vara coolt om P&T fanns i rosa då hade jag nog valt rosa istället för röd

• FrogLeg

Hmm undrar om David har tagit semester. Han har inte svarat på mejlet ännu
    Vi har ju väntat svar enda sen igår kväll

• FrogLeg

Jaha ja nu har han svarat och han anser inte att de är något problem att vagnen rostar! Vi ska ta o mejla Phil&Teds senare idag / kväll. PW har visst blivit sämre på reklamationer!

• FrogLeg

Ops
    Kommer jag bli ensam kvar här när alla verkar överge P&T för UJ? Varför vill ni byta? Tycker alla helt plötsligt att P&T är en skitvagn?

• FrogLeg

Hehe jag skulle vilja ha en rosa vagn Men jag lär aldrig få någon... Vi är ju två som bestämmer

• FrogLeg

modestyclara
    Jaså du/ni har asså köpt en rosa UJ??? juste, jag vill oxå ha en sån... Men inte för att jag är i behov av någon vagn utan för att jag vill ha en rosa vagn
    Är de en syskonvagn? Har du ingen bild? *nyfiken*

• FrogLeg

paddan83
    Jag har ett och så bilder på vårat problem... (dom vill dun nog inte se)

• FrogLeg

solstraalen
    Hoppas de går bra för dig med kontakten med PW, För oss går de inget vidare Vi har mejlat igen och David har inte svarat... Han som alltid svarar så fort iaf när de gäller att sälja.

• FrogLeg

mellebus
    Ja uvnätet tar upp stor plats dock inte lika stor plats som regnskyddet. Jag tycker varken om regnskyddet eller uvnätet

Svar på tråden Phil o Teds syskonvagn del 6