Phil o Teds syskonvagn del 6
Blir ju bra det här!
Blir ju bra det här!
hos mig är partierna mörk begia (stav?) men det ser ju ut som det är meningen
Asereht: skulle inte du få främmat? lämmnade du dom en stund för att kolla till att vi trivdes i nya tråden?
papayan: den kommer till dörren med dhl frakt.
Jag har frågat förut, men sedan kunde jag inte sätta på datorn på några dagar och hittar inte ev. svar när jag bläddrar tillbaka! Så, sorry, jag frågar igen.
Hur stort barn har ni som störst haft i syskonsitsen när den är monterad fram? Och hur upplevde ni att barnet satt då?
Tack för alla svaren! Jag hittade inte alls tillbaka till svaren från förra gången nämligen!
Det låter ju lovande måste jag säga! Föresten, kommer man åt att ta ur bebis medans syskonsitsen är på? eller måste den bort först?
stinamaria: jag beställde en grå och den är just grå svart. mitten på stora facket är grått och flaskhållarna är grå, runt är det svart. Är din så ellr tvärt om?
stinamaria: din är som den ska min som är grå är tvärt om mot din
noti: hihi en koja
Jag skulle ha velat haft min hangbelt i röd! fanns inte på pw. Men å andra sidan passar min grå jätte bra med de grå pannier väskorna. en röd hb till när man kör utan panniers och en grå till med vore optimalt!
Den röda är väll kanske röd/grå då, då?
stinamaria: ska nog oxå vänta lite med mera grejer... men i framtiden kan vi ju se om det skulle löna sig med samfrakt av hangbags då