Phil o Teds syskonvagn del 6
Snyggt Asereth
Jag är oxå här och håller mig uppdaterad *s*
Snyggt Asereth
Jag är oxå här och håller mig uppdaterad *s*
Var och kollade på den blå camo vagnen idag på Babyland och jag hade trot att den skulle vara snyggare faktiskt
Fick även briljera med mina kunskaper då en kund hade frågor som ersonalen ej kunde svara på de sprang runt som yra höns och letade efter en svensk instruktionsbok samt satt i telefonkö till P&T´s kundtjänst..ha ha !!
Sen var jag ful nog att tipsa henne om Pramworld oxå
Så här kommer vår vagn att vara rustad till och från dagis i höst
Var inne på Babyland idag igen och beställde en twin scooter som får bli dagis vagn tills bebben kommer då Noel är hopplös där bak när vi går längre sträckor kollade på cocoonen oxå...nån som ska sälja sin ??!!
Visst var det väl fler än jag som inväntar UV skydd från PW ??
Pratade med David och han hade skickat det i mitten på april men jag har inte fått nåt
Vi har en stooooor brevlåda men lucka så nog har paketet fått plats isf men ja kanske ska vänta denna vecka ut oxå innan jag ringer igen då !!
Jag är "kändis" på utl stället så de hade sagt till om det låg ngt där... *suck*
Mellebus, Frogleg: Jag tyckte att regnskyddet var såååååååå mycket rymligare till SP då jag tyckte att det till E3 var så attans trångt !!
Försökte till och med reklamera det då jag trodde att jag hade fått ett singelskydd men jag fick till svar att P&T visste om problemet och skulle förbättra det till nästa vagn.
Nu til SP är det mycket rymligare och ja behöver inte streta och dra för att få på det bra...har dck inte testat med pannierbagsen utan endast men skip hop på sidorna !!
Så har ja upplevt det...