Fick min efterlängtade vagn igår, hurra! och alla tillbehör var rätt (för övrigt adressen också, fattar INTE vad DHL menade med att det stod ett stockholms-postnummer på paketet, det enda post nr JAG kunde se var mitt eget, grrr...) så jag höll på igår och byggde om vagnen för olika ändamål (måste ju testa!) och tyckte det var en bra beskrivning till, men en sak fattade jag inte: Var fäster man spännena på cocoonen så att sidorna inte faller inåt?
Asereht: prisförslag: om grejerna är oanvända och ligger i originalförpackning, ca 2/3 av nypriset i Sverige, eller varför inte hela det priset du betalade (för som jag förstår köpte du grejerna billigare från England, rätta mig om jag har fel!) men då bjuder du på frakten? Då blir det ju ändå en bra affär för köparen, billigare än att köpa här och minus fraktkostnad jämfört med att själv beställa. Och om köparen hämtar själv kan du ju tillåta en liten prutmån. Vad ett par egenhändigt sydda dynor skulle kosta har jag dock absolut ingen aning om!