Phil o Teds syskonvagn del 6
Jag har tänkt mig köpa en Phil & Teds sport, funderar nu på hur det fungerar med travel system, alltså kan man ha babyskyddet som dom visar på bilder i vagnen, men endå ha syskon sittsen där bak???
Jag har tänkt mig köpa en Phil & Teds sport, funderar nu på hur det fungerar med travel system, alltså kan man ha babyskyddet som dom visar på bilder i vagnen, men endå ha syskon sittsen där bak???
En färg fråga.
Har på Barnenshus sett en camouflageblå P&T Sport och det är såå snygg. Men har inte sett den på dom Engelska sidorna, finns den inte där? Vill ju ha just den färgen. Någon som har svar. Behöver beställa vagn snart då veckorna går fort och bebis snart ska ut.
Men varför inte, vill vill vill ha camouflageblå...
Ja ja , någon som har den oranga vagnen? Kan man få se bilder på den?
Vet att jag läste det här någonstans men nu hittar jag det inte igen, Frakten för vagn från Pramworld och peppermint.
Har idag beställt en P&H Sport, fick dock bli från Barnens Hus då jag bara ville ha den camoflage blå.
Var ute lite sent med beställning då bebis är beräknad till 1/8 men jag tror det blir lite tidigare då den redan nu gjort lite försök till att få komma ut
Men säljaren tyckte det vore synd om jag inte hade vagn när bebis kom så hon ringde omgående till sin leverantör och vagnen bör vara hos mig nästa vecka
Blev ju klart dyrare här i sverige men vad gör man när man fastnat för en speciel färg...