Inlägg från: fenurila K o L t |Visa alla inlägg
  • fenurila K o L t

Phil o Teds syskonvagn del 6

Jag skall sy mig en egen hangbelt så att säga i ett tyg som passar till dynorna jag skall sy Köpte rem och snäpp fästen (som finns på dessa väskor) på Panduro.se billigt Då får jag också den formen som passar mitt behov och ruskigt billigt då jag redan har sådant tyg hemma

v.32 bara 8 veckor kvar
  • fenurila K o L t

Jag skall ge mig på sidoväskorna också hade jag tänkt mig, men jag kommer ha 3 blöjbarn from Aug. (kanske tidigare) så jag behöver all yta jag kan få så en liten väska som jag kan ha nycklar,plånbok och telefon i är ett måste för mig)

v.32 bara 8 veckor kvar
  • fenurila K o L t

Jag hoppas att jag bara kommer ha 2-2,5 blöjbarn till hösten. Men jag kör ju med tygblöjor på dem jag har och syr för fullt massor av Newbornblöjor till lillan som ligger i magen

v.32 bara 8 veckor kvar
  • fenurila K o L t

Samma här när det gäller natten tills jag fick hem Mommys touch pocket. Kanon bra till våran lilla pissnisse

Asereht skrev 2007-06-13 12:37:20 följande:
    Vi kör också med tygisar (pockets) till 80% får man väl säga då vi gärna tar pappersblöjor när vi är i farten eller under natten. Tygisarna har aldrig riktigt funkat nattetid på mina pissnissar. Fast just nu har jag ett problem vi använder fuzzi och fuzzi M börjar bli lite tighta i strl (inte på bredden) men strl L är enorma. Det finns en strl imellan ahr jag förstått men det innebär isf att jag måste köpa en hel hög nya och sälja L blöjorna. *orka* Det vore ju smidigt om någon ville byta men då ska man få till det praktiskt också och det brukar bli så himla meckigt. *blä* Enda trösten är att man burkar få bra betalt för fuzzisarna.Sy egna har jag inte vågat mig på, det gäller att få bra passform till mina räkor och det är inte ens lätt i kläder!
    v.32 bara 8 veckor kvar
  • fenurila K o L t

Jag undrar lite hur man gör en reklamation på SP jag köpte i slutet av mars. Nätet som är på sidan av sitsen har börjat gå sönder. Köpte dem via Pramworld.

v.32 bara 8 veckor kvar
  • fenurila K o L t

Hur skriver jag på engelska att det gått en maska på 6-8 cm i nätet på sitsen (i sidan vid dragkedjan)

v.32 bara 8 veckor kvar
  • fenurila K o L t

Jag har tagit kort på det men jag måste ju ändå skriva vad det är

v.32 bara 8 veckor kvar
  • fenurila K o L t

Om bebben skall flyga ut ur vagnen får man nog gå riktigt rejält snabbt och vara extremt vårslös

Mina killar har en fajt om vem som skall sitta bak (det är bara 1 av dem som kan det pga. vikten)

v.32 bara 8 veckor kvar
  • fenurila K o L t

Fick min storebror att översätta (himla bra ibland med bröder ) så nu har jag skickat ett mail med reklamationer

v.32 bara 8 veckor kvar
  • fenurila K o L t

Vilken service på pramworld alltså. skickade mail i går kväll med reklamation på vagnen och nu fick jag ett mail om att det skickar ny klädsel med en gång

v.32 bara 8 veckor kvar
Svar på tråden Phil o Teds syskonvagn del 6