• Liizza

Phil o Teds syskonvagn del 6

Då var det dags! Skattepengarna sitter på kontot och nu ska det beställas SP från UK :) Sitter och jämnför priser och måste fråga er -Vad är RRP? Typ moms eller? Det finns ju 2 olika priser och jag blir inte klok på vilken det är jag ska titta på. Jag skyller helt enkelt på gravidhjärnan och hoppas det finns någon klokare där ute :D

Jag har fortfarande inte beslutat vilken färg det ska bli.. Hjälp!! Jag vill ha svart men tycker det verkar gasnal trist att bara ha svarta tillbehör, får se vart detta slutar *s*

Hoppas någon kan hjälpa mig snabbt med det om RRP så beställningen kommer iväg ikväll!

• Liizza

Asereht;
    VART hittar du alla snygga tyger?
    Ska norpa din ide och sy dynor till min vagn (när den nu behagas komma) men hittar inga klockrena tyger :(

• Liizza

Mutter!!!
    Åh nu är jag sur och tvär..
    Jag beställde vagnen från Babydaysdirect förra tisdagen (5/6), mailade efter några dagar och kollade vad som hände eftersom det inte gick att "tracka" vagnen och fick till svar att den var slut men skulle komma in denna veckan!
    Fortfarande har jag inte hört något och mailade idag och fick då till svar att vagnen borde komma in i slutet på nästa vecka!! Då har jag alltså väntat i 17 dagar på att vagnen ska komma in och sen tar det ju tid för dem att packa och skicka till sverige etc..
    Får man göra såhär mot en gravid hormonstinn kvinna? *sur*.. Jag går ju varje dag och bara längtar och hade inte alls planerat på att det kunde ta upp till en månad att få vagnen!

Tror ni det går att bryta köpet (pengarna är inte dragna) och handla från tex peppermint ist? Eller har jag förbundit mig till att genomföra köpet genom ordern?

Förresten så går portot på £29 till Stockholm nuförtiden..

Åh jag vill ju ha min nya vagn NU!!!

• Liizza

Från BDD!

Asereht skrev 2007-06-14 18:53:35 följande:
    Du har inte förbundigt dig till någonting så självklart kan du annullera ordern! Gör det!£29 är det från BBD eller Peppermint?
  • Liizza

Frustrerande!!
    Jag la en order på Babydaysdirekt den 5:e juni.. Efter 4 dagar fick jag vet att den var slut och snart skulle komma in men sen har det dröjt och dröjt.. Vi velade om att vi skulle ta bort orden eller ej och lägga den på ett annat företag men valde att ha kvar en ändå (tror ni jag ångrar mig nu?)
    Förra veckan den 20:e ringde de och sa att den kommit in och de skickar den på en gång, det ska ta 4 arbetsdagar dvs jag borde ha vagnen i morgon. MEN när jag försöker "tracka" den via den hemsida de gav mig så finns det ingen order.. Jag har mailat 3 ggr utan att få något svar från dem över huvudtaget! Blir tokig juh!! Nu har jag väntat i 20 dagar på någonting som jag enligt deras hemsida borde fått efter en vecka.
    Tyvärr kan jag inte ringa dem heller för jag har sån fjantig telefonfobi och att när det gäller engelska blir jag tvärstum :(
    Tycker att det är riktigt dålig stil av dem att inte svara på mailen..
    Kram i sommarvärmen från en surmulen Liza UTAN vagn..

• Liizza

Är det någon som har koll på vilket företag det är som kör ut leveranser från Babydaysdirect här i Sverige?

• Liizza

Är inte det typ när kortet är utfärdat? *kliar mig i huvudet*
    Lovisas mamma skrev 2007-06-29 07:41:11 följande:

god morgon! är det någon som vet vad issue nr betyder? jag försöker beställa från peppermint men det är något som jag skriver fel på för beställningen går inte igenon..
  • Liizza

Den är här nu! HÅLL I HATTEN!!
    Efter 24 lååånga dagar så kom äntligen min svarta pärla fram! Fick en avi idag om att ett paket hade anlänt till den lokala Vivobutiken, jag som suttit hemma hela veckan och väntat på dörrleverans *surt*
    Men nu är det här iallafall, jag är mestadels nöjd med den även om det är lite småsaker som kunde varit bättre :)
    Fabian åker som en kung i vagnen, han verkar helnöjd han med! Mannen min är bara lite missnöjd över att han inte fick den i apple men annars allt bra!
    Kan även meddela att E3ans regnskydd (singel) passar till SP! Hittade ett på rea så jag passade på att köpa så man har ett av varje!
    Hur har ni gjort med regnskydden? Aseret? Linda? Har ni sytt några smarta fodral? Något måste man göra iallafall för det kan ju inte bara ligga i varukorgen och drälla..

Nu ska jag gå och lägga mig och drömma sött om smarta lösningar till min Sp :)
    Förresten så firade jag leveransen med att beställa 2 skötväskor från Kiwikid :D

• Liizza

Jag har lyckats!! Eller jo det blev ju efter en massa hjälp av min kära mamma :) Iallafall så har sitter det nu en attans snygg dyna på min P&T, vändbar med teddy på baksidan och i varukorgen ligger ett matchande regnskyddsfodral *nöjd*
    Kika gärna in i min blogg och kolla: fabbebus.blogspot.com

Svar på tråden Phil o Teds syskonvagn del 6