Inlägg från: född 75 |Visa alla inlägg
  • född 75

Phil o Teds syskonvagn del 6

Ellika 85 det var billigt jag hade tänkt att få lite mer för min vagn när jag ska sälja den min kostade 8 500.med regnskydd coccon sits för den lilla.

• född 75

Hej Netti 75: jag har för mig att Hilma kunde ligga helt nere men hon var så förskyld så jag drog upp dragkedjorna som finns på sidorna så att hon låg upprätt.Känndes bättre.Har testat mitt nya regnskydd i dag ett dubbelt.Det fungerade mycket bra.
    Jag blev genomblöt efter en timme i regn men barnen var torra och fina.

• född 75

Det där med ficka i sufletten har jag missat måste kolla nu!:)

• född 75

junipingla.jag har köpt min vagn på babyproffsen i Växjö men jag vet ju inte var du bor.Du kan ju kolla på Babyproffsen också.

• född 75

jag vill bara påpeka eller berätta varför jag köpte en vagn genom Babyproffsen

Man har garanti för vagnen.Är det något problem med den så går jag dit.(har inte hänt ännu)
    Vill jag ha någonting till min vagn tar de hem det åt mig.Har fungerat perfekt.

Min vagn var sen kom några dagar innan Hilma men jag fick ett regnskydd på köpet för det.
    Jag skulle inte våga beställa själv.
    Det var faktiskt dyrare att beställa från deras fabrik än när babyproffsen tog hem den åt mig.Frakten är dyr.

Svar på tråden Phil o Teds syskonvagn del 6