Inlägg från: Lovisas mamma |Visa alla inlägg
  • Lovisas mamma

Phil o Teds syskonvagn del 6

hej alla mammor!
    hur mycket skiljer det i pris på att köpa i affären eller att beställa hem från england? just nu har jag en Urbanjungel men jag är jätte sugen på att sälja den å skaffa en phil&teds i ställe, är ni nöjda med era?

• Lovisas mamma

god morgon! Igår sålde jag min UJ sysskonvagn, och hadde nu tänkt att skaffa en P&T.. så nu till frågan, vart är bäst att beställa den i från och hur lång tid tar det innan man får hem den? jag var sugen på den lime gröna färgen eller den blåa kamouflage färgen är det någon som har haft problem med någon av dessa färger? TREVLIG MIDSOMMAR!!

• Lovisas mamma

tack så mycet för svaret, var inne på din sida Asereht å tittade på din vagn, super snygg färg måste jag säga att lime grön är!

• Lovisas mamma

halloj!
    tänkte beställa en P&T i morgon från pramworld, är det någon som har haft problem eller varit missnöjd med pramworld? och hur lång tid tar de att få hem vagnen?

• Lovisas mamma

är de någon som vet om peppermint säljer sleep sack(åkpåse) uv cover för två, allså inte singel?

hittar inte de på deras sida..

• Lovisas mamma

Nu blir jag galen! jag beställde en P&T i förgår och fick ett medelande att den var slut på lagret och dom skulle inte få in den fören i slutet på juli från Pramworld så jag avbeställde vagnen..=( sen skulle jag beställa från oxford pram center men dom skulle ta £50 för att fixa vagnen till Sverige. jag ska testa med peppermint nu tänkte jag. Är det någon som har beställt vagn där i från och hur nöjda har ni varit, och hur lång tid tog det att få hem vagnen?

• Lovisas mamma

ja, jag ska nog beställa från peppermint dom låter ju helt ok! tack för svaren!!

• Lovisas mamma

god morgon! är det någon som vet vad issue nr betyder? jag försöker beställa från peppermint men det är något som jag skriver fel på för beställningen går inte igenon..

• Lovisas mamma

är det någon som vet hur lång tid det tar om man beställer från peppermint att få hem vagnen? jag beställde föra torsdagen, och har väntat hela dagen på att få vagnen.. får man hämta vagnen på posten sen eller kör dom hem vagnen? hoppas någon kan svara på minna frågor!

• Lovisas mamma

Tack för svaren!! Hmmm.. då borde vagnen komma i morgon! men om den inte kommer, tycker ni att man borde ringa å fråga vart den är? man vill ju inte vara tjatig, MEN jag vill ju ha min vagn nu!=) är ju lite små orolig att dom har slarvat bort vagnen för de värkar ju vara ganska vanligt.. man skulle ju kunna ringa till FedEx och höra om dom har fått något paket som tillhör mig..

• Lovisas mamma

ja, dom har skickat två mail, de ena var att dom tacka för att jag hadde beställt från peppermint å de andra stod de att min order hadde gått i genom.. jag läste igenom vad det stod på deras kontakt sida om peppermint och om jag förstod allt rätt så drar dom inga pengar fören vagnen är klar för att levereras och från de datumet har RoyalMail Track tre dagar på sig att lasta i väg till Sverge.. Hmm,,, jag hoppas du förstår vad jag skriver!
    så allså dom drog pengarna från kontot de 2juli och i dag är de den 5 juli så jag borde allså ha vagnen här nästa vecka om jag fattade rätt..=)

Svar på tråden Phil o Teds syskonvagn del 6