Jag beställde från Pramworld strax före midsommar och enligt beställningsbekräftelsen skulle det ta 2-4 arbetsdagar att få hem vagnen. Först efter 1½ vecka fick jag den och det efter många arga samtal till DHL. Att det tog så långt tid berodde både på Pramworld som skrivit konstigt på adressen och DHL som tappade bort paketet och skickade det fram och tillbaka och hit och dit. DHL hade uppfattat min adress som att jag bodde i Vaggeryd där Pramworld skrivit Vag (dvs väg). Svårt att förstå vad jag menar kanske
Om jag ska beställa därifrån igen så kommer jag maila min beställning istället och vara extra tydlig med min adress.
Nanna80 skrev 2007-07-10 21:39:10 följande:
Hej på er!Nu är det bestämt - vi ska beställe en NY vagn Blir en svart från pramworld. Har ju förstått att det går rätt snabbt att få hem en. Jag skulle vilja beställa nu i veckan men problemet är att jag inte fick ut så mkt i lön den här månaden & då måste jag nalla från sparkontot, men nästa månad får jag ut rätt bra lön & skulle då kunna betala den med lönen utan att ta från sparkontot. Och det känns mkt bättre.... Men då är frågan, vågar jag vänta ända till nästa lön, det är ju ändå 2 veckior kvar!!! Tänkte mest på om den svarta tar slut, eller gör de inte det? Det kanske är E3:orna som man ser överallt att den svarta är slut????Hur skulle ni ha gjort????Har ni fått allt på en gång, eller är det vanligt att man får vänta på en del saker, exempelvis mjukliften etc???Och UV-skyddet blir ju inte billigare att beställa än att köpa här hemma, eller är det jag som är kass på att räkna???? Tänkte isf vänta med det då jag har ett vanligt myggnät som skulle funka på vagnen när den är singelvagn, & syskonsitsen behöver vi inte förrän i september... Eller är det att föredra att köpa allt på en gång?Många frågor som vanligt Kram på er!