Vilken blond hårfärg är snyggast?
Så sitter här o färgar håret, och tänkte höra vad ni tycker
Så sitter här o färgar håret, och tänkte höra vad ni tycker
platinablont är sååå läckert
Känns som om jag varit allt förutom superblond kanske man ska sitta lite längre med färgen, e bara o färga om sen om man inte blir nöjd... Hmm funderar!
Superblont är snyggt. Typ som Maja Ivarsson har Hadde så förut men det är så jobbigt att hålla efter.
Tycker ljusblond är finast. Tycker platinablond kan bli lite för blek och se lite billigt ut. Snyggast är nog lite melerat ljusblont med lite guldslingor.
Ungefär som MITT hår
Platina, ljus eller guldblondt.
Mellanblonda slingor som jag själv har tycker jag är finast.
Att bleka hela håret får ofta ett onaturligt resultat.
Rågblont, finns dte nå´t som heter så? Min dotter har iaf så, ser ut som solgul havre som finns på åkrarna eller nå´t. En varm guldfärg. Himla fint.
Sådär ja nu är det klart, och ja det blev väll som vanligt, har inte torkat än men ville inte ha superduper blont kom jag på...
Så blond med ljusblonda slingorn, färgade lite slingor ca 10 minuter innan jag började med resten av håret, brukar göra så och ja det brukar bli hyfsat..
Mellanblond är snyggast och ser mest naturlig ut
Som Reese Witherspoon - vad nu den färgen kan kallas.
Superblond, nästan vitt hår tycker jag är skitnyggt :D
Ljusblont som jag har:)
Platinablond är snyggt.
jag gillar askblont Får gärna vara lite grått
Mitt är platina, men jag gillar också Reese Witherspoons hårfärg bättre.
solblektblont
Jag är platinablond egentligen, typ genomskinligt, fast färgar det mörkbrunt varannan vecka, är så svårt när det blonda kommer i hårbotten, ser jätte tunnhårig ut
Är du blek ska du absolut inte ha för blont, likaså om du har mörka ögonbryn, inte snyggt...
jag skall färga platinablond på tisdag..de e snyggt!