• saku

Österbottniska tråden 9

He e somarn flickor! Jippie!!!! åtminstoni ida...

• saku

Er int e nan som vill jippie me me?!Fundersam Kom igen nu... Ja e så glad ida!!!

• saku

Äsch, vilken glädjedödar... Skämtosido så veit ja jo no at e int er somarn än å at e komber ti va roko vedär å regn föståss. Men ja känd bara för ti deil me me liiti tå ja va glad så tå jo ja he. KRAM PÅ ER ALLIHOP MESAMA JA HALDER PÅ! Tantton ha blivi snurrig!Räcka ut tungan

• saku

Gokväll all öb:are! Ni som gildar tulpaner ska koll in mitt bildgalleri fö ja har just proppa tid liti bilder på min älsklingsblommona. Å så fylder ja år i da å int behagar gubbin min vara heim heldär så jär siter ja framför datorn å knackar i min ensamhet Fundersam nä ja tycker int synd om me sjölv ja har jyst hadd mamm å papp å syskona min jär på kaffi så ja lider int na nöd. Gonatt!

• saku

Gokväll! Vilken skönan dag vi ha hadd. Vi ha vari i skären heila dan! Tilde åkt vatoskoter me papp sin. Hon er en riktian fartdår rej fast on bara e tri år. Allt ska ga hårt! Mamm e no meir fisin. Hrmm...Generad 

Ja har ny bilder i galleri om nan e intressera.

• saku

Om ni siter å skryter på karan er så ska ja bjud till å: Min kar städa heila husi igår å skura å igår kväld va ja ut å äta me mammona i vårt mamma-barn gäng å ikväld får ja fa å spela pidro heila kväldi me kaverina. Ja får två lyxkväldar i rad! Ja måst vara lyckligast i väden  Han e betär på ti laga mat än me å han hjälper till me allt jär heim. Ja har fått bästa karn i heila väden å ja älskar a å mest i heila väden! ha en trevli kväll alla mysiga öb:are!  Obs! Ja er int na lata ja heldär om e er nan som inbillar se he tå di läser dehär, men mammona behöv ju slipp å jö na å fö ja har no annos fullt opp ja å!

• saku

Ja måst bara få berätt va Tilde sa ein åv dömdi sällsynt dagan den här somarn tå e va så varmt at man kuna bada i poolen. Hon va ju alltså i poolen å plaska tå åså plötsigt så sa on: Mamma, ja e jungfru Maria ja! Å så heilt överlyckli ut å san sjungd on: Jungfru Maria, Jungfru Maria, Jungfru Maria uti hundrade år!Skrattande Ni veit som ja må hon leva men hon byt ut texten. Ja troodd ja sko skratt ihäl me!!! He er jo int all som har jungfru Maria i poolen int. San kom ja på at e var sjöjungfru som on mena, men tå hadd on jo snappa opp hidee me jungfru Maria i na adere sammanhang å blanda ihop begreppen. He komber na kul varenda dag. På tal om kondomren som ni ju har opp ti disskussion jär nu så kalla on bilmärki Seat Cordoba fö Seat Condoma, he er int så lätt tå man e tri år intFlört

Svar på tråden Österbottniska tråden 9