Österbottniska tråden 9
Elton o mamma:   Tänkte nog att lite knäpp är ni men kanske ni gillar villaliv så mycket att ni står ut och njuter
  Tänkte nog att lite knäpp är ni men kanske ni gillar villaliv så mycket att ni står ut och njuter   När Rebecca var 1 år var vi på mammas villa i nån vecka, höll på att bli tokig! Och där finns det el, men saknade tvättmaskinen, rinnande vatten och ja, t.o.m diskmaskinen
  När Rebecca var 1 år var vi på mammas villa i nån vecka, höll på att bli tokig! Och där finns det el, men saknade tvättmaskinen, rinnande vatten och ja, t.o.m diskmaskinen   Micro fanns där, vilken tur för jag är hopplös på att göra vällingen för varm om jag ska värma upp den i vattenbad
  Micro fanns där, vilken tur för jag är hopplös på att göra vällingen för varm om jag ska värma upp den i vattenbad   

Nåja, ett fönster kvar så då ska jag ut så jag är lagom röd och fin tills ikväll
  Nåja, ett fönster kvar så då ska jag ut så jag är lagom röd och fin tills ikväll   Fast samtidigt måste jag godkänna att jag ser lite kul ut, låg och halvsov ute i solstolen så framsidan är röd, men baksidan... där blir man bländad så vit som den är
  Fast samtidigt måste jag godkänna att jag ser lite kul ut, låg och halvsov ute i solstolen så framsidan är röd, men baksidan... där blir man bländad så vit som den är