• Anonym (Eriks tjej)

Vad ska det stå på våra anti-exet-tshirtar?

Jag och min sambo har problem med hans ex som i sju år försökt alla knep för att få tillbaka honom. Vi är jäkligt trötta på henne. Han har försökt prata med henne men det går liksom inte in i hennes lilla hjärna. Vi har hus, är förlovade, har varit ihop i över sex år, men hon fattar ändå inte!

Nu är det så att vi vet att vi kommer träffa henne i sommar. Jag förklarar inte detaljerna - det tar för lång tid. Vår lilla "elaka" plan är iallafall att trycka upp t-shirtar med budskap på, som vi ska ha när vi träffar henne. (Det är ingen idé att ni argumenterar emot att vi ska träffa henne, vi vill inte träffa henne men den här gången vet vi att vi kommer befinna oss på samma ställe som hon vid ett tillfälle i sommar.)

Vår fråga till er är - vad ska det stå på t-shirtarna?

Exempel: På hans t-shirt skulle det ju kunna stå "INTE ALLS LEDIG" eller "MARIAS (mitt namn), OCH INGEN ANNANS" eller "UPPVAKTNING UNDANBEDES".....

Vi vill ha er hjälp att tänka ut fiffiga/roliga/elaka texter. Vi orkar inte ta det här exet på allvar längre, hon är patetisk, vi skrattar mer eller mindre åt henne. Det är dags att visa vår ståndpunkt i klartext - på en t-shirt...

• Svar på tråden Vad ska det stå på våra anti-exet-tshirtar?
  • Pikku Enkeli

Jag har inga tips just nu, men FY F*N VAD COOLA NI ÄR!!!

[[Winners never quit. Quitters never win.]]
  • Julutzi

Tycker också ni e coola men har heller inga tips....
    Bara typ Upptagen på framsidan och av Maria på baksidan.... kanske va lite lamt....

• Teskedsmamman

"Alla EX undanbedes"

"EX-flickvänner håller sig undan" (ex-pojkvänner håller sig undan)

Jag brukar ha bra förslag men det är stillestånd nu

Magdis med Totte 0402, Ian 0510 och Lilleman i magen (v.29) BF - 070723
  • Leesa

Äganderätt: Maria

På hans t-shirt

Mitt hjärta tillhör Maria

Maria äger mitt hjärta

Inte intresserad

Om jag vill ha dig? Nej tack.

Så mycket o-singel som man kan vara

Grymt upptagen

Tillhör Maria

Jag är kär i Maria

På din t-shirt

(killens namn) älskar mig

Maria + (killens namn) är för alltid

Rör inte min man

Jag äger (killens namn)s hjärta

Ana aktar wahed bahebak.
  • Anonym

alla som fått korgen.... jag vill inte ha eller se dig!!! på hans tröja...

• Anonym

Ja en kan ni inte skriva NORRLÄNNINGAR elle nått... närå skåja bara men typ hennes namn å dra åt helvete rå elle nått...Cool

• Anonym

Jag tycker att "Jag är kär i Maria" var ett bra förslag. Då låter det inte som att det är DU som liksom "håller fast honom", som exet säkert skulle tolka "Marias" eller "Tillhör Maria".
    Gillar "Ex undanbedes" också

• Anonym (Eriks tjej)

Haha!!! Gud vilka roliga förslag ni har!! Mera!!

Svar på tråden Vad ska det stå på våra anti-exet-tshirtar?