• LillaÄrtan

Mammakläder, bra & billiga - Webshop???

Måste beställa mammakläder, men h&m har ju slut på allt jag tänkte beställa.. Ellos & LaRedoutr hittade jag inget fint på. Alla andra webshoppar jag hittat har svindyra klänningar för 6-700:- vilket jag INTE, varken vill eller kan lägga ut!
    Söker vanliga linnen & toppar till en början....  Ska utomlands om en månad och har inga kläder öht!

~ Sofie, mamma till världens finaste lilla ärta, Julie 051215 & Bebin i magen Bf 071026 ~
  • Svar på tråden Mammakläder, bra & billiga - Webshop???
  • Rintintin

trist förslag kanske - men tradera och blocket kan du fynda fina mammakläder

• LillaÄrtan

Jag vill ha nytt iom att det gäller vanliga billiga linnen som kostar 50-100:- att köpa nya vanligtvis....

~ Sofie, mamma till världens finaste lilla ärta, Julie 051215 & Bebin i magen Bf 071026 ~
  • Maggis Nervis

4moms rea hörna brukar finnas mycket!

*Vilda babyn i magen och Vilda barnet utanför*
  • Mollan

Jag håller med om att 4mom.se är kanonbra! Snabb leverans, plus att de har kläder i olika priskategorier och stilar. De har bl a Mamalicious som är Vero Modas mammaklädesmärke - dvs billiga och lite tuffare.

• annne

Jag vet inte hur stor mage du har, men många har vanliga linnen och tröjor hela graviditeten p.g.a. det braiga modet just nu. ;) Det finns ju massor med långa linnen som täcker magen (tajta) och tröjor/linnen som det är skärning på under brösten, och sen är stora över magen.. Om du kan ha dem så kan du ju köpa vart som helst i stort sett..

• LillaÄrtan
    Tack för era tips!

annne: Jag har en dotter och när jag väntade henne hade jag inga mammakläder utan hade bara långa linnen & tröjor. Men vill ha mammakläder för dem sitter både bättre & snyggare... Tycker jag! Sedan har jag stora bröst så det jäkliga med modet nu är att ALLA jäkla linnen/tröjor/tunikor osv har skärning just under brösten.... Vilket blir "mitt på" mina bröst Fundersam
  • annne

LillaÄrtan - Ja, det är klart, när brösten växer så blir ju inte den skärningen bra nej, det har jag inte tänkt på. :) Men bra tips, för jag har inte ens fått mage än! Jag köpte 2 långa linnen idag som jag tänkte att jag nog kan ha hela sommaren (är i v11+1 nu) men sen fram emot hösten får det nog bli mer mammakläder..

• råttan07

Gina tricot har en massa bra och vida toppar, (inte webb shop dock) men de är billigt och nytt :)

• LillaÄrtan

Jo men jag har 25 mil enkel väg till Gina, känns ju kanske LITE långsökt haha!

Svar på tråden Mammakläder, bra & billiga - Webshop???