• alexia78

Ni med mkt hormonutslag/finnar, vad fick ni?

Hej!
    Här har ni en spekulerande blivande mamma ....undrar ang.ni som hade mkt finnar/plitor/hotmonutslag (kalla de vad ni vill)...Vad ni fick för kön på era barn?

Själv har jag mkt utslag på bröst, axlar, rygg, samt får finnar runt munnen i ansiktet.

/KRAM

• Svar på tråden Ni med mkt hormonutslag/finnar, vad fick ni?
  • Jordgubbsflickan

Precis så fick jag också...skulle vilja veta hur ni andra har gjort...

• Paulamaula

När jag väntade min flicka fick jag precis som du...finnar lite överallt...
    Nu väntar jag en liten kille och har knappt haft någoting alls!

• alexia78

Paulamaula:
    Låter sopm mig, men många tror på pojk, bara för magen ser ut sån..undra vilket som stämmer bäst, hormonerna eller magen ...

/TACK FÖR KOMMENTAREN

• johannah79

Med min dotter... herregud! Ville inte visa mig ute pga alla finnar och bölder...huu! Men nu när jag väntar en kille får man höra att man strålar och är så fin så... har finare hy än vanligt!

• alexia78

johanna79:
    Har en vän som e lite synsk...hon tror på en tjej för mig, bara för jag har så mkt hormonutslag, verkar stämma hittills som ni andra beskriver alltså...

En flicka stjäl mammans skönhet, sägs det!

• susselisanna

Min förra grav. hade jag INGENTING. Fick en flicka.
    Denna grav ser jag för j*vlig ut. Hoppas på pojke...

• alexia78

susselisanna:
    verkar som du haft tvärtom jämfört m.vad de andra ovan beskrivit, kan ju bli så också e klart.Alla e vi olika å ska så förbli.

• Alicantina
    susselisanna skrev 2007-05-06 19:35:20 följande:
    Min förra grav. hade jag INGENTING. Fick en flicka.Denna grav ser jag för j*vlig ut. Hoppas på pojke...
    Samma för mig!!
  • Flowergirl74

Med mina grabbar hade jag nada utslag, men med flickan såg jag bedrövlig ut Fundersam Är nu bara i v12 än så länge men har redan fått en massa blemmor...

• alexia78

Flowergirl74:
    Se där ja´........

Svar på tråden Ni med mkt hormonutslag/finnar, vad fick ni?