• Förhoppningar

Tips på practical joke efterlyses

Mammas make fyller jämt i år och ska ha stor fest. Han brukar alltid utsätta andra för sina practical jokes - krossat glas i paket som han tappar när han snubblar utklädd så ingen känner igen honom osv.

Har du ett bra skämt att utsätta honom för tillbaka?!

Jag efterlyser alla schyssta skämt för att hitta det bästa att usätta honom för.
    Det ska vara ett roligt skämt - inte elakt.

Tackar på förhand!

• Svar på tråden Tips på practical joke efterlyses
  • lurv

Kolla med den lokala blomsteraffären om du kan få köpa osäljbara snittblommor till ett hyfsat pris. Be dom frysa dessa och göra ett snyggt arrangemang och överlämna till jubilaren.

Detta fick jag när jag fyllde 30 och paketet med krossat glas när jag fyllde 35

• Du Är Värdefull

Köp ett pyttelitet paket och när du slagit in det - lägg det i en jättestor kartong, vilket du också slår in, då tror han att han får nåt väldigt stort...

• Oneleg Jämtland

Om det är någon som gillar tex whiskey kan du svetsa in en flaska sånt i ett järnrör, gärna med små hål så han ser vad som är i.

Känner du nån som är duktig på att svetsa kan de göra fenor o flänar på röret så det blir svårt att såga upp. sedan knyter man ett järnsågsblad i ett snöre till röret.

se till att gömma eventuella vinkelslipar, elsågar o andra hjälpsamma verktyg dagen till ära.

Sånt fick min far då han fyllde 50, var lite frustrerad ett tag.
    Men ahn var kall, väntade tills vi hade tagit fram vinkelslipen som vi hade gömt för han....

• Förhoppningar

He he he!
    Frysta blommor låter nice.
    Kan ju med fördel kombineras med paket i paket i paket i paket!!

Tack för tipsen. Finns det fler??

• lurv

Kom på en grej till: En kompis har en ruggig aversion mot utedass När han fyllde 40 så fick han ett portabelt utedass gjort i masonit. Hans paket hade vi slagit in och lagt i "holken" Vi skrattade så vi skrek åt hans miner när han var tvungen att kliva in, öppna locket och stoppa ner handen för att ta upp paketen. Vi fick också en massa konstiga blickar när vi kom släpande på dasset på väg till festen

Insvetsad whiskeyflaska har en annan kompis fått

• Teskedsmamman

Något som är extremt lustigt är att stoppa ventilationen på bilen full med konfetti och så sätta på ventilationen på max... resultatet blir konfetti överallt i bilen!!!

Jag städade glatt upp allt efteråt bara för att få se minen när de skulle starta bilen

Magdis med Totte 0402, Ian 0510 och Lilleman i magen (v.29) BF - 070723
  • Förhoppningar

Kul tips!

Finns det fler?!

• Förhoppningar

Puffar för fler tips.

• Förhoppningar

Men finns här ingen chalmerist med bättre fantasi än jag??
    Var finns alla goa människor med en räv bakom varje öra?

Jag vill ha skämt som sätter folk på plats utan att för den sakens skull vara elaka.

Hjälp?? Någon??

• Sommarkatten

Ingen aning, men du kan säkert googla fram nåt skoj

Svar på tråden Tips på practical joke efterlyses