• Anonym (mmm)

köpa dildo. var? bäst?

Sugen ensam tvåbarnsmamma söker kompis Ok. Vill ha en skön grej att leka med. vad är bäst? Hur bär man sig åt för att få hem den via ost utan att nån misstänker nåt? tacksam för tips!

• Svar på tråden köpa dildo. var? bäst?
  • Anonym (mmm)

via post ska det ntaurligtvis vara inte ost..

• ThereseA

ja säljer sexleksaker, jobbar för mira spice.
    får jämt hem paketet då ja beställer te mina kunder.

• Anonym (rabbit)

Har du vägarna förbi Stockholm är Pistill en utomordentligt trevlig och smakfull butik med ett stort utbud av sexleksaker (med demo-modeller så att man kan klämma och känna). Pinsamhetsfaktorn är väldigt låg och kvinnorna som jobbar där är bra på att ge råd, men också på att låta bli om man skulle tycka att det är jobbigt att prata om sånt.

www.pistill.se

• Anonym (leksaker)

har beställt massor på diverse sajter och ven på tex tradera, aldrig varit med om att de skyltat på paketet vad det är i det utan har kommit med ganska anonym avsändare så handla på du.

• Anonym (rabbit)

Såg nu att Pistill har webshop, där de själva försäkrar att varorna skickas i neutrala paket där det inte går att lista ut vare sig innehåll eller avsändare.

• Anonym

Det brukar vara anonyma paket... Smidigt värre. På en sajt så uppger de vid din beställningen vilken "avsändare" som kommer att stå på paketet.. Det är alltså inte företagets namn, utan typ anna andersson 123456 hoppeborg.. Så man har lite koll=)

Men kolla, för visa tar ut hög fraktavgift..

Lycka till=)

• Anonym (mmm)

Ok. Vad ska man köpa för sort då?

• Anonym (leksaker)

en rabbit variant är faktiskt inte helt dumt även om de ser lite spacade ut :)

• Anonym (rabbit)

Jag beställde från martinshop på nätet. Väldigt diskret o bra. Har beställt en del där ifrån o rabbiten är klart bäst enligt mig.

• isolde83

vilken sort? ja det beror ju på vad man gillar. jag har en rabbit och gillar den inte alls.

• Anonym (86)

jag har me en rabbit o tycker inte alls om den heller.

isolde83 skrev 2007-05-07 09:18:52 följande:
    vilken sort? ja det beror ju på vad man gillar. jag har en rabbit och gillar den inte alls.

• Misstiq

finns ju många olika sidor...hoppas att du hittar nått bra...

• Hanna1984

ABSOLUT en rabbit... ooooh yeah :D
    Kan garantera dig en orgasm varje gång. hehe

• Anonym

JAg brukar handla på intimbutiken.com
    Dom skickar paketen diskreta så ingen misstänker nåt
    dom är dessutom billiga tycker jag.
    Lycka till

Svar på tråden köpa dildo. var? bäst?