• Tweety74

Snygg stödstrumpor. Please!!!

Vart köper man snygga stödstrumpor. Ska köpa ett par på Apoteket idag, men jag lär ju se ut som en tant på benen. De är INTE så fina precis och nu som man börjar ta av sig och allt...Ska ha i sept och har redan problem med svullna anklar. Hua hur ska det gå i sommar????

• Svar på tråden Snygg stödstrumpor. Please!!!
  • Stuffa71

hmmm, jag tror inte det finns några snygga stödstrumpor... :o) Jag kan trösta dig med att jag hade jätteproblem med vätska för någon månad sen (är i v. 37 nu) och det funkade jättebra med stödstrumpor, helt underbart! Och nu har det liksom gått tillbaka, nu tar jag bara på dem om jag vet att jag ska gå eller stå mycket under dagen, annars klarar jag mig utan nu...

• capybara

Förra sommaren såg jag snygga stödstrumpor på Designtorget i Stockholm. Jag vet inte hur bra stöd de ger, men fina var de.

• oxytocin

Apoteket har stödstrumpor som ser ut som vanliga nylonstrumpbyxor.

• Tola

Här i stan på hälsokostaffären finns det snygga stödstrumpor iallafall:)

• Tola

dom finns i.. ja lila.. och andra fina färger och har ngt mönster.. dom är faktiskt snygg:)såg i en tidning också reklam för snygga stödstrumpor..

• lima75

Vanliga nylon-stödstrumpor finns på Lindex.

• raspberryrevolution

sök i gamla trådar, jag hittade en länk häromdagen, men sparade inte den till fina stödstrumpor, randiga i alla möjliga färger...

Svar på tråden Snygg stödstrumpor. Please!!!