• grisekno

Vad hade ni för väder på ert bröllop?

Vi hade väldigt blandat väder, det ösregnade bitvis men höll upp vid fotografering utomhus, det höll upp när vi stod på kyrktrappan och när vi hade utomhusmingel vid bordsbrytningen på festen. Så jag är nöjd!!!!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad hade ni för väder på ert bröllop?
  • Bempa
    grisekno skrev 2007-05-07 13:44:37 följande:
    Lite upp o lite ner för oss då...haha...och sol när det verkligen behövs...
    Precis
    Ta inte allt som jag säger det, utan som jag menar
  • Nananas

Röstade på annat. Hade strålande sol, men det var inte så varmt. Det var den 21 april nu i år. Helt klarblå himmel, men bara ca 14 grader i luften. Dock rätt vindstilla, så jag frös inte fastän vi fotades vid havet. Sen var man ju så varm av lycka den dagen!!

*Let love be your energy*
  • Maira

Strålande sol från klarblå himmel, men ganska kallt +4 grader C. 15/10-2005

• magnus07

Strålande sol under dagen. Medan vi åt så kom det några droppar regn från en klarblå himmel och under natten så syntes ett svagt norrsken. Underbart med andra ord!

• annca

Blandat väder. Medan jag satt hos frissan kom värsta åskvädret den sommaren.
    Strömmen gick i köket till fertlokalen där kockan höll på med buffén. Men som tur var kom den tillbaka, så maten blev bara nån halvtimma försenad.
    Så sken det upp, och lagom till vigselakten var det ett otroligt vacketr sommarväder!

~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
  • MARIA99

ganska soligt, en liten regnskur bara

• Asereht

Vi hade vackert väder. En sån där härligt frisk och solig höstdag då löven lyser.

♥ Mamma till Grabbarna Bus och Syrran ♥
  • klickann

Regn :) Men just när vi gick ut från kyrkan stannade det och en solglimt leta sig fram! Som en film- urhäftigt

• ruskprickbenja

Super varmt. Bor i syd Tyskland & vi hade pá det Kyrkliga bröllopet 38+ i skuggan

Svar på tråden Vad hade ni för väder på ert bröllop?