• ixxia

vilken hundras tycker du är fulast??.......

......själv tycker jag nog att Beldingtonterrier är något utav det fulaste som finns!!!!!!!!

finns många fula hundraser med denna ras tar priset!!

Vilken hundras tycker du är fulast?

• Svar på tråden vilken hundras tycker du är fulast??.......
  • principisessan

mexikans nakenhund.. bläääh!

• Ameos

ixxia: Näääää.... hur kan du tycka det? Dom som är så underbara!

• klickann

afenpinscher eller hur de stavas... fy så fult

• alvaereva

tycker också mexikansk nakenhund är fulast. den rasen tilltalar mej inte alls. men sen finns det en del raser jag gillar just för att dom är så fula, som mops tillexempel. sååå fula att dom blir söta

• Caylinn83

Vet inte ens namnet på rasen..ljusgrå pudelhistoria med päls på nosryggen som står ut.

• principisessan
    alvaereva skrev 2007-05-07 14:56:32 följande:
    tycker också mexikansk nakenhund är fulast. den rasen tilltalar mej inte alls. men sen finns det en del raser jag gillar just för att dom är så fula, som mops tillexempel. sååå fula att dom blir söta
    ja mopsar är ju sådär fulsöta.. som vår boxer.. de har nåt lite groteskt över sig men ändå såå söta
  • Caylinn83
    Caylinn83 skrev 2007-05-07 14:57:30 följande:
    Vet inte ens namnet på rasen..ljusgrå pudelhistoria med päls på nosryggen som står ut.
    bedlington terrier var det ja!
  • Miramis 1980

Papillon, Mops för att nämna några...

♥ Stolt mamma till fyra pojkar födda -01, -03, -04 & -06 ♥
  • kim mi

jag var tvungen att lägga in en bild..haha. ja jag håller med er..ser ju ut som en blandning mellan hund och får
  • Therese B

Jag håller med er som åvan....Bedingtonterrier,Bullterrier och de nakna hundarna både mexicanska och kineser. Har själv en vacker hårig kines CHOW-CHOW

Svar på tråden vilken hundras tycker du är fulast??.......