• cosmonova

Löshår med clip-on

Jag tänkte köpa löshår med clip-ons från www.happyhair.se..
    Är det någon som har testat det? Är det bra?

Antar att äkta hår är bäst då syntet kan bli väldigt tovigt plus att det kan se onaturligt ut.

• Svar på tråden Löshår med clip-on
  • Tyshaa

nej åk till tajmahal och prova ut rätt nyans istället

• cosmonova

Lite långt att åka 50 mil till Stockholm bara för att köpa lite hår :) Men jag ska ha svart så de är inte så svårt att hitta rätt nyans.

• Rasberry lemon

Jag köpte från taj mahal äkta hår för 420 spänn för hela håret! Ett av de bästa köp jag gjort! Åk dit i stället, de kollar så det blir rätt färg också!!!

• cosmonova

Fast man kanske kan beställa från deras hemsida oxå? De har väl inte färdiga clip-ons? man måste väl fixa och trixa själv?

• Rasberry lemon

Oj såg inte att du bodde så långt ifrån, men jo man kan beställa på deras hemsida också :) och om du bara ska ha svart så är det ju lungan. Jo man måste köpa clip-on och sy fast själv.

• cosmonova

Låter krångligt.. jag är helt ny på det här så jag vill gärna ha det så lätt som möjligt :P

På happyhair finns det bara äkta i 45 cm.. räcker det? jag har redan ganska långt hår och man vill ju se skillnad från innan. Annars är det ju bara bortkastade pengar.

• Tyshaa

om du ska ha svart så kan du beställa från nätet och bara tona ditt vanliga hår i den svarta nyansen du beställt.
    Clips behöver du ju inte sy fast utan bara klicka i dom som hårklämmor och så sitter dom där, köper du träns så måste du sy eller fläta in!
    Vanligt hår måste du sköta som attans om det ska hålla sig fint med hår inpackning och platta o kamma och grejer fördelen är ju att du kan locka det!

• cosmonova

det låter lite äckligt med riktigt hår.. har lite fobi för andra människors hår :D Men fejkhår ser ju så ..fejk ut! hm...

Men till syntethåret behöver man väl bara siliconspray för att reda ut det?

• Tyshaa

det är nog ingen fara för dom behandlar håret och tvättar det många ggr och sen så färgar dom det också!
    Jag har också fobi!

• liin

Köpte äkta löshår på trens för 300kr i lördags. Köpte clips o gick hem o sydde på håret. Hur smidigt o lätt som helst.

• Fanny87

jag köpte clips på happyhair.se och det va inte äkta, men jag tyckte det fungerade super, visst det tarsslade sig, men jag hyade mitt mest i en fläta men clips därifrån fungerade super, färdigt och klart bara att sätta dit...

• cosmonova

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta..

Fanny87, har du använt ditt många ggr? behandlar du det med nått?
    Ser det äkta ut?

• Fanny87

Jag har använt det ganska mkt, jag tyckte mitt sån ganska äkta ut, Det rä kanske olika vilken färg man tar men jag hade mörk/kastanje brunt...  Jag köpte till soliconspay, och tyckte det fungerade bra... Men som sag jag hade inte mitt så mkt utsläppt utan mest i fläta... Tycker det rä ett jätat bra ställe, iaf, happyhair.se

Hoppas det blev lättare

Svar på tråden Löshår med clip-on