Inlägg från: Rönnbär |Visa alla inlägg
  • Rönnbär

Vi i Kävlinge!

Har saknat en tråd med snack om allt som händer i Kävlinge med omnejd!

Snacka på!

Väder, vind, bästa rean, ankorna vid ån, bästa pizzan.......

• Svar på tråden Vi i Kävlinge!
  • Rönnbär

Vilken toppendag med melodifestival på kvällen!!!

• Rönnbär

Jag håller tummarna.....man kanske skulle åka över bron och rösta

• Rönnbär

hrmmm hehe
    gå upp i adressfältet kompis!!!!! högerklicka på musen.....scrolla ner o tryck på kopiera

• Rönnbär

annnica---hur gick det med tider o priser på badet??

Vet nån annan...har ju inte bott här så länge.......är hemskt badsugen med bebis....varm pool??? Hyggla ren? Som man kan mer än bara plaska i??

• Rönnbär
    AnnikaS skrev 2007-05-08 15:54:46 följande:
    Rönnbär, du är så grymt pedagoisk :):):) det funkade !!!Har det hänt ngt kul idag ?Vi åkte till Maxi för att handla det fick bli dagen utflykt. Sen körde vi till mormor&morfar i Teckomatorp för att fika och nu sover J lite em. Allt för att hålla en vaken längre än 1730....När lägger ni Alex för natten?

Alex nattas med rutin o allt vid 19.30...klar vid 20.00....oftast....nu har han börjat komma in i den när främmanderäddperioden så det är lite pipigt....
  • Rönnbär
    annnica skrev 2007-05-08 22:22:37 följande:
     rönnbär. jag har kollat upp de. det finns på ligustern o de e bara o ringa o boka några dagar före=) har du vatt på vikenbadet i furulund? var där me moa..jättemysigt dom har byggt om bebis poolen till lite äventyrspool. hur mysigt som helst...o moa älska det=) ska vi ta en baddag snart kanske?
    Gärna!!!!
  • Rönnbär

Nån som vet om det är någon av Pizzeriorna som gör glutenfritt??

Eller mjölkfritt???

• Rönnbär
    Zuzzie2 skrev 2007-05-09 18:01:38 följande:
    Nej tyvärr finns det nog ingen pizzeria som gör glutenfri pizza vad jag vet. Men mjölkfri blir den ju om du tar bort osten. Är ni allergiska?Min minsta var laktosintollerant i cirka 7 år sen gick det över, Skönt!!!! Men hon har alltid klarat sig när vi varit utomlands för dom har annat smör där och bakar nästan allt på olja och det är gott. Men det är svårt sen och förklara när man kommer hem varför hon inte kan äta samma här.Men hon har varit superduktig och frågat andra föräldarar om hon kan äta det som dom serverar.Kramisar
    Jag tål inte komjölksprotein och maken inte gluten nica va!?

Ang pizzorna så blandar tyvärr de flesta av pizzabagarna i smör eller margarin i degen...........annars så funkar det ju utan osten...

Det var ovanligt att laktosintolleransen växte bort....det brukar ju vara tvärtom......och proteinallergin som försvinner......fast inte på mig inte.......dessutom tål jag "ren" laktos

litakrångelalltså!!! kram själv
  • Rönnbär

PS!!!!! Reatips!!!

Halva priset på vindfleece på Po P på CenterSyd t o m 20 maj......de kostar då 172 pix

Exit har också lite rea där brevid!!

Svar på tråden Vi i Kävlinge!