Vi i Kävlinge!
annnica, var finns den mamma gympan ? skulle oxå vilja prova
rönnbär, håll tummarna för mig med att The Ark vinner, vi är nämligen på 40 års fest. Förstår inte hur svågern kunde lägga festen när det är EM final i sjung :):):):)
annnica, var finns den mamma gympan ? skulle oxå vilja prova
rönnbär, håll tummarna för mig med att The Ark vinner, vi är nämligen på 40 års fest. Förstår inte hur svågern kunde lägga festen när det är EM final i sjung :):):):)
Rönnbär, hur gör jag för att klistra in denna tråd i en gästbok ? Hjärnan funkar ikke idag ....
Rönnbär, du är så grymt pedagoisk :):):) det funkade !!!
Har det hänt ngt kul idag ?
Vi åkte till Maxi för att handla det fick bli dagen utflykt. Sen körde vi till mormor&morfar i Teckomatorp för att fika och nu sover J lite em. Allt för att hålla en vaken längre än 1730....
När lägger ni Alex för natten?
Rönnbär och alla ni andra i dagistankar här en länk till kommunen
www.kavlinge.se/ingangar/familj.4.511441921072817370a800037174.html
Klicka på förskolor till vänster där är alla uppradade som finns i kommunen,då öppnas ett nytt fönster med alla förskolor beskrivna till höger ,visst är jag pedagoisk,:):):)
Skall grabben i på dagis till hösten ? Vi väntar till augusti 2008.
By the way det var nog för jag inte var hemma och röstade på the Ark :):):):):):):)
Rönnbär, det var det lilla :):):):)
Händer det ngt kul för er idag ?
Just nu sover lillskrutt,men sen är det middag och promenad.
Hej hopp alla glada,
Lillskrutt sover och jag vill inte tvätta :):):) Så jag tänkte kolla läget här. Har vi ngt skoj på gång i Kävlinge idag ?Sitter och hoppas att det inte börjar regna för jag hade tänkt att vi skulle få frisk luft efter middagen för i em bär det av till Ekebymöbel affär för att kolla in nytt köksmöblemang. Det g:a är 20 år dags att byta ut med andra ord :):):):)
Rönnbär, simma lungt !!
Nu har jag bett ICA Supermarket att ta hem majskrokar !!! Tjejen jag pratade med skulle kolla med chefen så nu hoppas jag att de tar hem "krokarna". Lillskrutt tycker det är klart godare än smörgåsrån....
"Majskrokarna innehåller endast majsens naturliga socker och fett utan tillsats av salt eller andra konserverings-eller tillsatsmedel." Direkt citerat från påsen... www.majskrokar.se om ni vill veta mer.
A kan få smaka av J hon har en hel påse :):):)