• julmusten

Var sitter urinroret hos kvinnor????

OK alla experter.

Var sitter urinroret hos tjejer??? Det blev en ratt sa trakig diskussion om detta i en annan trad som inte alls hade med det att gora sa jag startar en alldeles egen trad.

Nu kan ni diskutera och ifragasatta bast ni vill.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-09 16:46:40:
    Nu sa har vi en liten omrostning med!!

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m20528984-1.html

• Svar på tråden Var sitter urinroret hos kvinnor????
  • Urpan

Självklart så håller jag undan snöret och Nej, ingen missbildning. Och på hur många sätt kan man sätta in en tampong? Upp o ner, bak o fram, på tvären....

• Pallas

Mitt urinrör sitetr väldigt långt in. När jag har tampong så tar nederdelen av tampongen i och blir blöt när jag kisasr, även om den sitter sålångt upp det går. Och nej, jag är inte missbildad och jag står inte på händerna.

• Lola Jämtland

På tvären!

Kul skrivet!

//Jag har allt...o ändå saknas något......
  • Lola Jämtland

Tänk att detta ämne kan engagera så många.....

Cool

• julmusten

Lola, han ar amerikan sa franstjart sager man inte. Jag tror helt enkelt han tankte att killar kissar ur penisen, tjejer har ingen penis alltsa maste de ju kissa ur rumpan.

• Yollis
    Pallas skrev 2007-05-08 15:08:46 följande:
    Mitt urinrör sitetr väldigt långt in. När jag har tampong så tar nederdelen av tampongen i och blir blöt när jag kisasr, även om den sitter sålångt upp det går. Och nej, jag är inte missbildad och jag står inte på händerna.
    urinröret sitter ju utanför slidmyningen?
    ♥ Uppsala brallis ♥ mamma till Tuva, 11 månader ♥ UJberoende ♥
  • Stellas Mami

Vad konstigt att tampongerna blir blöta? Fattar inte. Har ni verkligen tampongerna uppe i fiffi då?

• Lola Jämtland
    julmusten skrev 2007-05-08 15:11:31 följande:
    Lola, han ar amerikan sa franstjart sager man inte. Jag tror helt enkelt han tankte att killar kissar ur penisen, tjejer har ingen penis alltsa maste de ju kissa ur rumpan.
    Aha!
    Stackars barn....
  • arianne03

Men alla ni som svarat att tampongen blir blöt när ni kissar, mynnar urinröret ut i slutet på slidan?? Jag är verkligen nyfiken nu Om ni kollar på teckningen här home.swipnet.se/isop/Female.png och sen säger hur ni ser annorlunda ut?

Svar på tråden Var sitter urinroret hos kvinnor????