• doddy

Peppning och viktnedgång i Karlskrona...

Hej jag är en tjej på 21 år som har några extra kilon på kroppen. Jag tänker nu försöka på bästa sätt att gå ner dessa kilon. Undrar nu om det finns fler med mig som vill gå ner i vikt. Vore roligt om du bor i Karlskrona med omnejd. Tänkte att vi kan peppa varandra och ge varandra råd och tips.

Hoppas på att det finns fler med mig.

• Svar på tråden Peppning och viktnedgång i Karlskrona...
  • Anonym (T)

Hejsan!
    Bor i Ramdala. Just nu är jag gravid, men måste ändå ut och promenera för att hålla mig ifrån alla extra kilo utöver de jag redan har. Var jätteduktig innan och gick ner några kilo, men så blev jag sjuk och vande mig vid soffan Men är redan mullig så jag måste sparka igång mig och gå ut och gå så att det inte bli för mycket nu. 

Men idag är det ju inget fint väder här i karlskrona så idag slipper jag

• doddy

Hej. Nej vädret är nget att hurra för. Grattis tiill graviditeten. Har nyss fått barn för 2 månader sedan. Var överviktig när jag blev gravid och har nästan gått ner alla kilorna jag gick upp under grav. Vill nu gå ner rästen av alla kilorna så jag väger lika lite som innan jag träffade sambon.

• Anonym (T)

Har jag också planerat att göra. Jag har ett barn sedan innan också. De kilona gick jag ner nästan dirket, men sambokilona kom flygandes

Svar på tråden Peppning och viktnedgång i Karlskrona...