Du måste logga in för att svara i en tråd.

• lonley heart

ja vill inte va avundsjuk!!

vet inte hur o var ja ska börja!
    jag o min sambo bor tillsammans sen ung 4 år tillbaka. han har 2 barn sen tidigare. jag vill oxå skaffa barn men han säger att vi ska väta, vill inte gå in på hur mycket ja längtar efter att bli gravid o få barn, men vill fråga er som känner igen er e de normal att ja e så himla mycket avundsjuk på hans fd, ja vill ente va d men varje gång hon ringer så blir ja arg o förbannad ,kan inte visa d heller. Jag tänker varför har han skaffat barn m henne o nu tycker han att vi ska vänta. älskar han inte mig lika mycket som henne eller?? aaaah ja vet inte , e så förvirrat. ja e inte avundsjuk på hans barn ja älskar de, men ja känner att hela min attityd, humör o kroppsspråk ändras så fort hon nämns. e d normal?

• Svar på tråden ja vill inte va avundsjuk!!
  • kanonkula

Jag tycker det later som om du ar frustrerad over att din sambo inte vill ha barn med dig nu och kanske oroar du dig over att du slanger bort din tid. Jag tycker att du ska ta ett ordentligt snack med honom om hur viktigt det ar for dig att skaffa barn nu. Bara du kan bestamma hur viktigt barn gentemot livet med din sambo ar. Jag forstar att du kanner dig avundsjuk eftersom han har det du sa innerligt langtar efter.

• Essa01

Tycker oxå att du borde ta ett ordentligt snack med honom om att du verkligen vill ha barn, så att han inte "lurar" dig och aldrig vill ha fler....

• Essa01

.... jag menar så att du inte slösar bort ditt liv på någon som inte vill ha barn utan bara vilseleder dig i tron om att ni ska ha barn i framtiden..... men aldrig blir av

• Teskedsmamman

Har man gått på en nit innan så vill man ta det lugnt, det är inte pga dig han vill vänta utan pga sitt ex (mest troligt) så ta det inte personligt, för det är det garanterat inte. Ta upp med honom hur du känner, att du blir arg när exet ringer och att du tror att henne gick det minsann bra att skaffa bra men så var för går det inte med dig? Du blir nog förvånad över svaret du får....

Magdis med Totte 0402, Ian 0510 och Lilleman i magen (v.30) BF - 070723
  • Therese33

Jag känner igen det där, det finns alltid en svartsjuka när ens partner har barn ihop med någon annan och man inte har några gemensamma barn.
    Tycker du skall prata med din sambo om han vill skaffa barn i framtiden (nu vet jag inte hur gammal du är) men om du inte är så gammal så har ni ju några år på er...

Svar på tråden ja vill inte va avundsjuk!!