• lonnir

Allvetare??

Den här tråden är till för oss som inte vet allt!!
    Har märkt att det finns MASSOR här på FL o jag vill ha en tråd där man kan diskutera utan allvetare och om allvetare..

Jag orkar typ inte... dom sitter där med sina perfekta ord som jag inte ens e i närheten av att förstå utan en ordlista, och berättar att det alla 'normala' tycker det e minsann FEL FEL FEL!
    jag menar, jag är inte perfekt, Jag är bara JAG!!!
    Jag tycker inte saker ur en ordbok om andras funderingar!!

• Svar på tråden Allvetare??
  • minimalin

Haha, jag håller med dig!!
    Är så less när nån hoppar in i en tråd för att briljera med sin oerhörda visdom och kunskap..

• listo

Fast den enkla sanningen är ju att ingen vet allt... varför låta sig provoceras av att någon annan använder ett annorlunda skriftspråk än man själv gör? Det är ju bara slöseri med tid

• lonnir

Ja jag sitter då inte på FL för att göra det, jag sitter här för att prata med vänner o kolla runt i trådar, Jag orkar inte med såna 'allvetare' o startar jag tex en tråd där dom kommer då tappar man intresset, för att jag vill oftast diskutera på en normal nivå och om det som TS handlade om liksom...

• minimalin

Men dom kan vara såååå irriterande.. svarar på allas inlägg och kan ALLT
    Orka liksom??
    Sen så har dom nåt jobb (år psykolog, vetenskapsman whatever) och verkar
    ha tråkigt så därför leker dom expert på FL och säger "jag VET"

• lonnir

listo: Stör mej bara liiiite på skrift språket, stör mej ALLRA mest på att det ska diskuteras JÄMT i vissa trådar, och att TS tillslut ger upp för att den fått så mkt skit!

• minimalin

Haha, jaa det med!! Och ingen vill typ ta reda på vad som egentligen är felet heller utan alla bara är moralkärringar..

• listo

lonnir: Ja, det är väl nackdelen med att hänga i ett diskussionsforum, att folk vill diskutera

• lonnir

listo: ja men vissa TS är inte diskussions frågor utan en allmän fråga, låt säga om ett plåster, nog fan e det nån där som blir helt galen och ska diskutera ihjäl plåsterfrågan haha... helt galet!

• minimalin

Eller typ plåster på latin =)

• listo

Ja, jag har sett sånt. Men jag brukar försöka påminna mig om att folk är olika och att det som känns helt oviktigt för mig kanske är skitviktigt för någon annan... det där plåstret kanske är värsta grejen för den andra personen.
    Man får sålla friskt i såna trådar, det är ju så galet mycket folk på FL, så det är nog inte konstigt att det blir så.

• lonnir

minimalin: HAHAHAHAHAHA.... ja nån som vet vad plåster är på latin, så jag vet i frmtiden när jag ska konvertera till allvetare!?

• lonnir

listo: nej det är iofs sant, men ÄNDÅ, alltså, jag tycker att allvetarna borde 'sålla' med o nån gång kanske lära sig vilka trådar som e värda att engagera sig i!
    hur ofta är det inte så att TS frågan tillslut är TOTALT oviktig? Varför inte starta en helt ny tråd om det som inte hör till ts? startar jag en tråd vill jag ju ha svar på det jag undrade liksom!

Svar på tråden Allvetare??