Inlägg från: Lojsan83 |Visa alla inlägg
  • Lojsan83

Unga som längtar efter barn !

jag med! om 24 år räknas som ung *ler

• Lojsan83

hur gamla är ni andra om man får fråga det? nån som har barn sen tidigare?
    Jag ska testa imorgon.... e lite nervös... det är vårt första försök nu är på BIM +2 nu....*hoppas

• Lojsan83

Himlavalv: Gratulerar hoppas allt går bra för dig!!!! Lycka till *ler

• Lojsan83

Marylicious: Åh då måste vi höras här imorgon o se vad det blir...ja jag tror också att jag får ett minus men jag har ju inte fått nån mens än så hoppet är ju inte ute än...hehe...

• Lojsan83

GoodWitchOfTheNorth: Ja det sa min sambo med till i februari då han ringde mig o sa att han hade tänkt o att han ville att jag skulle sluta med mina piller för han ville att vi skulle skaffa en liten...snacka om att jag blev hur glad som helst och överraskad oxå!!! Vi får hoppas att din sambo också tänker lite extra på det o att han snart ändrar sig hihi=)

• Lojsan83

Helena83: Ok har ni försökt länge med bebis nummer 2?? jag kommer nog med testa minus imorgon kan inte ha sån tur att jag blir gravid på första försöket!!!

• Lojsan83

Marylicious: Ja jag håller alla tummar o tår jag har för dig o mig nu!!! Är det ert första försök?

• Lojsan83

Marylicious: Har du några särskilda symtom?

• Lojsan83

Helelna83: Ok fyra år det var länge det...men det gick tillslut iaf!!=)Hur kände du dig innan nu plusade?

• Lojsan83

Marylicious: Nja jag har lite mensvärk till och från...stickningar i magen men annars inget...det behöver inte betyda att man inte är gravid bara för att man inte har några symtom då alltså...? När testade du +?

• Lojsan83

ComsyS: Jag fyller 24 den 4:e juni =)

• Lojsan83

Marylicious: Ok ja jag känner mig konstig i kroppen men det kan lika gärna bero på att jag tänker på det så mycket...ok beklagar...hoppas verkligen att det går bra denna gången!!!!
    Tror du att du kan förklara på vilket sätt du kände dig konstig?? (fattar om det inte går o förklara) =)

• Lojsan83

GoodWitchOfTheNorth: Klart att det finns hopp=) Det är bra att ha någon i närheten med barn för att killarna ska se att det inte är så farligt o att andra killar faktiskt klarar av det=) Det va nog lite så min kille ändrade sig, en kompis till mig som e ett år yngre än mig blev gravid o ska ha om nån vecka bara...kan ha påvekat lite=)

• Lojsan83

Marylicious: Ok mycket bra förklarat tycker jag =) Ja jag får nog med gå på känslan tror jag... nä nu ska jag sova och hålla alla tummar o tår för oss så hörs vi här imorgon o ser hur det har gått!=)
    Natti natti till alla

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !