Inlägg från: HuntedByAFreak |Visa alla inlägg
  • HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • HuntedByAFreak

Oh vad roligt att det är så många som har svarat ! :)

Perniilla: Vi får hoppas det dyker upp ett + när du väl testar då :)

Marylicious: Gratulerar !

MissHellen: Aavisst platsar du här ! Lycka till! :)

Kvilleshopp: Välkommen !

Snuffsan83: Är du BIM+massor och har de symptomen så kommer det nog ett + nästa gån du testar :) Håller tummarna !

• HuntedByAFreak

Haha här kan jag ju likagärna strunta i att skriva. Ingen bryr sig om trådstartaren :( Haha ! Får väl skaffa vänner på annat håll dådå.. suck

• HuntedByAFreak

Jag är trådstartaren :) Skrev för att jag ville skaffa fler vänner som är lika sugna på bebis som jag är :) Vänner kan man aldrig få för många av och när man blir gravid försvinner oftast de vänner man hade från början tyvärr. Därav tråden :) Knyta lite trådar haha..

Ha en bra dag !

• HuntedByAFreak

Här är jag, här är jag ! *vinkar*

Jag har koll på när jag har BIM, men eftersom vi inte medvetet planerar så har jag inte sååååå stor koll. Tillhör den där "längtan"-kategorin ;)

• HuntedByAFreak

TS dissar er inte alls, jag glömmer bort att jag skapat tråden när jag väl är inne här haha ! Sorry

• HuntedByAFreak

Jo med p-piller, men det är tydligen många som blivit gravida när de ätit samma p-piller som de jag äter. Så rätt vad det är kanske det är på G utan att man vet om det..

• HuntedByAFreak

jaj86:
    Haha, ehm vi har inte planerat i 1,5 år typ och vi firar snart 3,5 år tillsammans. Vi planerar eller försöker inte, men vi drömmer och pratar om namn och uppfostran haha

• HuntedByAFreak

maja 85:
    Vi har redan bestämt namn sedan ett bra tag tillbaka :) Älskar det här med namn och historien bak namnet osv :) Du då, har ni namn klara ? :)

• HuntedByAFreak

Min systerson heter Liam, när han föddes var det inte så vanligt att varje unge fick just det namnet som tilltalsnamn. Nej, men får vi en grabb ska han heta Dante (mellannamn är också klart!) och får vi en flicka ska hon heta Leonie (även där är mellannamn klart!)

Lika bra att vara förberedd även om man inte planerar ;)

• HuntedByAFreak

MissHellen:
    Ja det är trevligt att vara tillbaka, man är ju trots allt TS så jag får väl lägga på minnet att jag startat denna tråden :)

• HuntedByAFreak

marylicious:
    Den dagen jag får ett + kommer jag nog vara så glad så jag inte kan låta bli att berätta det för alla även om det är tidigt osv. Sen kan det vara skönt att de flesta vet om det skulle gå fel med, så de kan stötta och förstå varför man mår som man mår.

• HuntedByAFreak

ja jag hoppas med på en liten 08 faktiskt :) Passar bra då min fästman är born and raised (haha) i vår huvudstad

• HuntedByAFreak

MissHellen:
    Ja det fanns en hel artikel om det på aftonbladet för ett bra tag sedan. Att 07 barnen skulle få mobilnummer i födelsedatumet. Men jag vill gärna ha en liten 08 ialf :)

• HuntedByAFreak

Hoppas allt är bra med er och jag håller tummarna för er som ska testa att ni får se ett stort + tillsammans med er partner! :) Håller tummarna !

Sen undrade jag.. Är det ngn av er som skriver här inne som bloggar ? Inte skriver här på familjeliv bara, men ngn som har blogg på en helt annan sida ? Kan vara spännande att följa upp där med kanske.. :) Jag har blogg och har adressen på min presentation. Ha en forts trevlig dag !

• HuntedByAFreak

Nehe ingen som hade blogg nej..

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !