Inlägg från: LilllFlisan |Visa alla inlägg
  • LilllFlisan

Unga som längtar efter barn !

Hej! Här måste man ju bara vara med om det går för sig, var en väldigt lång tråd såg jag =)Fyllde i alla fall ganska nyligen 21 och längtar (nästan) ihjäl mig efter en egen liten bebis. Tyvär vill min kille vänta ett tag tills vi flyttat ihop, vilket är helt logiskt, jag vet, men man kan och vill inte vara logisk och resonlig när man längtar efter att bli gravid, det tar över liksom. Det är väldigt svårt att vänta på att vänta på att bli gravid... Kram på er! :)

• LilllFlisan

Tack! Vad är det som händer här då? försöker ni alla aktivt bli gravida? Eller är det någon mer som bara låter det hända om det händer, som vi? =)

• LilllFlisan

Jaha, ja jag vet hur det är att vänta... Finns inget tristare! Har han sagt hur länge han vill vänta eller plågar han dig med ett "jag vet inte"

• LilllFlisan

Visst är det frustrerande! Vad gör man? Min kille är redo att skaffa barn säger han, jag vet att han är det också, men han vill bo ihop med mig ett tag och se att allt funkar. Det vill ju jag också att det ska göra såklart. Hur länge han menar med "ett tag" vet jag ej. (vi bodde ihop några månader i höstas pga en vattenläcka och det funkade utmärkt)

• LilllFlisan

Maja 85: Ja man vet ju att det kan ta tid också när man väl sätter igång, eller det vet jag att det kommer göra för mig eftersom vi haft oskyddat sex typ ett halvår och det har inte hänt nåt än! Så man kan säga att jag har redan försökt sex gånger (mentalt), fast på egen hand, då vi inte aktivt försökt.

• LilllFlisan

Ja man längatr ju som galen, då kanske jag kan börja testa ägglossning å såna grejer och då kanske det går lättare. Sånt kan jag inte hålla på med nu eftersom vi inte "försöker" (fast vi gör det ändå, litegrann) Var ni överens när ni bestämde er eller fick nån vänta på nån?

• LilllFlisan

Barngalen: jag vet att det lätt smittar av sig på killar när de får träffa andras gullungar. Så jag håller tummarna för er, kanske september då?

• LilllFlisan

Miss helen: fyra år!!! Du måste ha varit överlycklig när han äntligen ville :)

Maja 85: Hur längesen var det han sa så? :)

• LilllFlisan

Gu vad spännande det måste va! Hur har ni försökt då? varje dag eller varannan eller? Har du regelbunden mens?

• LilllFlisan

Sorry=) va menat till maja 85

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !