Inlägg från: Goldie82 |Visa alla inlägg
  • Goldie82

Unga som längtar efter barn !

Hej.. Tänkte om någon här kunde hjälpa mig med en fråga. Menscykeln är ju på ett visst antal dagar (typ 28). Är det så att den cykeln börjar jag räkna från första dagen jag har mens till första dagen jag har mens månaden efter, och räknar jag då med den dagen eller sluta jag räkna dagen innan??

Lite invecklat, men någon kanske förstår vart jag vill komma :)

En annan fråga!! ÄL, Vilken dag i cykeln sker den på? Är det mitt i, och är det alltid mitt i cykeln (spelar ingen roll hur många dagar den är på). Eller kan det möjligen vara så att den kommer ett visst antal dagar efter mensstart?

tacksam för hjälp från någon insatt person

• Goldie82

tackar så mycket för era svar, tror jag ska kunna fatta det nu hur det ligger till.

Har hängt med lite i er disskusion, kände mig lite träffad när ni pratade barnvagnar. Kollar barnvagnar på nätet varje dag, har fått totalt dille på det. Det enda man ser när man är ute och går är barnvagnar. Innan vi köpte vår hund så längtade jag så till det så då såg man bara hundar.

Undra vad det blir härnäst?? :)

Apropå namn så är jag just nu inne på Linus och Tuva. Linus har jag kört på länge men tjejnamn ändrar sig ofta.

Vilka lyxproblem :)

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !