Inlägg från: Lantani |Visa alla inlägg
  • Lantani

Unga som längtar efter barn !

Här vill jag också hänga på :) Är själv 18 och har en pojklvän som är 23. Flyttar till lägenhet 1 juni och ska jobba inom hemtjänsten i östra göinge i sommar! Har längtat rikgit mycket efter bebis i nu över 1 år. Tar studnten till sommaren och sen får vi se när han säger att han vill. har sagt inom ett år iaf :)

• Lantani

inte alls mycket hade feber i morse och ont i halsen så jag är inte i ksolan idag. lite trisst när man har så mycket att göra.

• Lantani

Nu e jag hemma frånb ksolan och imorgon ska vi åka till ikea i älmhult och köpa möbler. kuligt Hur har alla andra det idag? har haft en barnmorska som berättat lite och då längtar man ju uännu mer efter ett barn ju.

• Lantani

Nu längtar jag mer än allt annat efter ett barn, men har kommit fram till tillsmamans med sambon att jag iaf ska sluta med p-piller och sedan försöka när han fått fast jobb (vilket är ganska troligt inom 6 månader)

• Lantani

nu hag jag slutat med mina p-piller. skulle igentligen börjat i lördags men vi bestämde oss för att skita i dem. det är inte så att vi planerar bebis men om några månader. så hinner kroppen ställa in sig också. jag längtar till jag ha en liten bebis i magen

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !