• NanC

Unga som längtar efter barn !

Vågar man kika in i denna tråd, och lämna ett spår efter sig ??

• NanC

hehe tack så mkt , kul när man verkligen känner sig välkomen!

• NanC
    Marylicious skrev 2007-05-20 00:54:10 följande:
    Välkommen alla nya och god natt på er..här ska de sussas nu efter en lång dag =) Natti kram på er tjejer
    tack så mkt , jag ska oxå sova strax.. Godnatt!
  • NanC
    Niccisen skrev 2007-05-20 00:55:08 följande:
    Ni som är nya kan väl skriva lite kort om er? Nånstans bak i tråden har vi en BIM-lista om ni försöker bli med barn, men annars kan ni väl slänga in lite fakta, typ ålder och vart ni bor och så De flesta tjejerna (aktiva tjejerna iaf) härinne är bosatta i Sthlm. Utom jag då:-P
    Blir lite roligare när man vet lite om varann
    Nej nu blir det sängen här. Pojkvänne jobbar till 03.15 sen ska de packa ihop alla saker och så ska han köra hit... så han kommer nog vara trött imorrn, men men, bara för det behöver ju inte jag vara det *S*
    NANNA SÖTT!
    Hehe oj, jag känner mig lite för utanför här! Jag bor dessvärre inte i STHLM´s trakten, utan är en trogen Göteborgare
    Men det går väl bra det med va?!
    Go och glad tjej, 20 år gammal! Längtar efter ett eget kärleksbarn, men inte just nu utan om ett "litet" tag..
    Vet inte vad jag ska skriva utan ni fråga istället, va inte blyga utan ställ ALLA frågor ni vill ha svar på!

Kram
  • NanC

MissHellen : tack så mkt

Godmorgon på er alla andra, Hoppas ni får en trevlig söndag!

• NanC

Nu kilar man iväg till jobbet, ha det så bra allihopa!

• NanC

Nu är man hemma igen från jobbet... Har ni haft en bra dag?

• NanC

maja: jo tack jag vet.. medans solen sken, så satt jag inomhus och jobbade...*mooorrr*
    Jag har 2-3 jobb.. men idag jobbade jag på Provoice.. TM-företag!

AngelicaJ: låter som att du haft en bra dag, ifall man nu bortser från tvättstugan och pluggandet..Vad pluggar du till förresten? mums pizza,

• NanC
    Barngalen skrev 2007-05-20 22:04:02 följande:
    vi har varit fikat me min pappa, sen hjälpte jag pojken me att mjölka korna Sen grillade vi me min pappa o lillasyster. Det har ju varit så himla skönt idag!!
    Mjölka korna, åhh det vill jag med göra!
  • NanC
    Barngalen skrev 2007-05-20 22:09:45 följande:
    hehe, de e mysigt,kalvarna är ju helt klart mysigast!
    får man lova att hjälpa till någon gång *hoppas på ett ja*
Svar på tråden Unga som längtar efter barn !