Unga som längtar efter barn !
Hej
Jag går gärna med i denna tråd
Hej
Jag går gärna med i denna tråd
jag är 21 i början av juni..ska oxå testa imorron..men tror nog att det blir ett minus..
Himlavalv- å va spännande grattis
Lojsan83 - jaa de får vi göra..vi får hålla tummarna för varann
visst kan man ha tur och bli gravid på första försöket..jag blev de men tror inte de blir samma nu dock..
Lojsan83- nej inte direkt sådär..lite mensvärk från och till, lite yr och även illamående på kvällar..hade inga symotom första gången heller..
du då?
ComsyS - vilket datum i Juni fyller du ?
ComsyS samma
Lojsan83- nej nej..alla har ju inte symptom..jag kände mig bara allmänt konstig innan jag plussade,visste att nåt va fel ,sen kanske efter vecka 6 så kom alla andrea symptom som ökad aptit och större bröst..
I februari..men de slutade som de gjorde så..
Lojsan83 jag kan försöka men om du förstår är ju annat :) innan jag får mens så brukar jag alltid ha mensvärk,mkt sådan. men denna gång så va mensvärken mildare. Sen så på nåt sätt så kände jag att nåt höll på att hända med min kropp. (lite svårare och förklara) men jag trodde ändå att mensen skulle komma för de kändes så hela tiden. men jag tänkte att jag testa idag (en torsdag) för att se om de blir plus,icke sa nicke de blev ett minus men jag kände ändå att de va nåt där inne. Så jag vänta till efter helgen..jobbig väntan men va hos föräldrarna och där så är apoteket stängt söndagar och öppet halva lördagen. så på månsagen köpte jag ett test och testade mig då blev de ett plus inom nån minut..kändes inte sant så testade 2 dar efter och de va fortfarande ett plus.. oj detta blev långt..men jag gick på känslan och de kommer jag nog göra denna gång med =)