Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn !

jaj86, haha Nja, Kan inte säga att jag kolla, men lite har jag väl kika Men inte så att jag vet vad vi "ska ha" eller vill ha för märke Men min sambo skulle tycka att jag var knäpp om jag gjorde de, "de finns ju inget än" (alltså barn) Han vill ju inte änns prata om namn, inte bestämma men prata kan man väl?

Jag tycker bara att de är gulligt o kolla efter vagn o allt som tillhör barn

• MissHellen

maja, Ja kläder kikar jag på heeela tiden, men lite i smyg då haha

• MissHellen

maja, jag håller helt med dej! Skulle aldrig kunna köpa nått innan man vet att man är gravid, för tänk om man inte blir de då? :/ Nej fy!

• MissHellen

jaj86, vi kör samma tacktik vi

• MissHellen

jaj86, exakt så är det här oxå Men jag tror att män är så i allmänhet Synd nog, vill ju att dom ska vara lika uppspelt som oss. Fast igentligen är de bra tt min sambo inte är de, för han håller i mej lite när tankarna försvinner iväg i fantasierna om bäbisar o allt som hörtill haha

• MissHellen

Min sambo vill ha en pojke så han kan lära han o skruva med allt som har en motor

• MissHellen

min sambo säger att han ill inte ha en tjej för att dom är så jobbiga (men sedan sa han att han skulle bli glad ändå haha)

• MissHellen

Jag vill inte veta, men jag kan nog inte hålla mej när pyret väl ligger i magen. Är så sjukt nyfiken Men min sambo vill INTE veta säger han

• MissHellen

Min mamma vet inte om att vi planerar, eller hon kanske har klurat ut de, för hon är ganska bra på o läsa mej Men vi har inte sagt de.. Men hon har velat haft barnbarn sedan jag föddes, så hon kommer bli jätte glad Min mamma var 19 när hon fick mej o mormor var 19 när hon fick mamma, jag ville igentligen inte bryta "trenden" men min sambo har ju inte velat haft barn förrän nu haha

Min svärmor o svärfar kommer jag överänns med, mer än så kan jag inte kalla de. Men hon är inte någon mardröm så de är helt okej

• MissHellen

Jag tänkre berätta för min familj när jag får plusset, för hur de än går vill jag att dom stöttar mej!

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !