Niccisen skrev 2007-06-18 12:49:54 följande:
Tror det är viktigt att inte stressa in i något också. Men förstår absolut hur du menar jag sa till min pojkvän precis när vi träffats att jag skulle ha barn eller åtminstone ha ett på väg när jag fyller 25.... då hade vi dejtat 3 ggr! Ja det ska vi väl kunna fixa tyckte han. Men som sagt så har vi redan börjat. Men han är ju lite äldre och har barn sen tidigare, så för honom är det väl inte ett lika stort beslut som det är för en kille som inte har barn
nej precis... min kille är ju bara 20 så han är väl rädd... han är rädd att han inte ska kunna leva på det sätt han vill om han får barn. Jag anser att det går minst lika bra att resa med barn, att allt går lika bra med barn som utan... ja, jag vet inte...
Min kille blev "spådd" av en kompis mamma igår som sa: "du älskar din tjej väldigt mycket och ni kommer bli gravida inom 1-2 år, men börja inte försöka än"
Min reaktion: "WTF?! Den kärringen ska inte komma och säga åt oss att inte försöka bli gravida. Han ville ju härom dagen och nu är han jätte tveksam pga vad hon sa! Ska jhag vara tvungen att vänta minst 1 år innan jag blir gravid? ALDRIG! Nej fy fan"