Unga som längtar efter barn !
Angelica: Jag har inget plus, läste att Mary fått ett svagt plus nånstans... tror jag...
Angelica: Jag har inget plus, läste att Mary fått ett svagt plus nånstans... tror jag...
Här är det väl fint. Ont i tjejmagen av ÄL och har varit iväg till en förskola och gjort en skoluppgift, blir nog inte klar med allt till v. 25 som jag hade sommål. Nu är målet v. 27...
Okej, jag som virrat till allt som vanligt då:P
Jag brukar kunna vara ganska vimsig...
Hjälp! Jag är så fruktansvärt uttråkad. Vet inte vart jag ska ta vägen. Egentligen borde jag plugga och städa.... Har löst korsord i snart två dagar så nu kan jag snart pensionera mig!
Han jobbar extra i stort sett varenda helg hela juni, och så har han ju sitt vanliga jobb på vardagarna och sin son varannan vecka. Vi ses knappt alls och snart ska vi bo ihop. Hur i hela friden ska det här gå?
Jaja, var bara tvungen att skriva av mig lite....
tråkigt att skjuta upp bebisskapandet. men det kommer ju fler gånger.
och det är klart, det kan vara nyttigt att bo isär och så.
nej nu måste jag sova ju. upp och plugga tidigt imorrn (som om detkommer hända=) sen kommer älsklingen på eftermiddagen...Äntligen! sen får vi se om jag släpper iväg honom till jobbet på måndan!
Natti natt
Blev tvungen att släppa iväg honom till jobbet imorse... han smet när jag var så trött att jag inte orkade protestera
lite mer än en vecka kvar till BIM och även om jag är säker på att det inte blev nåt... så hoppas jag iaf. dumt ju!