Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

Unga som längtar efter barn !

Niccisen - håller tummarna för dig oxå

• MariaOMarkus

Niccisen - jaa jag förstår precis va du menar..fick minus i fredags med billiga testers stickor så jag tänkte att de inte blev nåt..men tappa inte hoppet helt..
    har du några symtom?

• MariaOMarkus

Niccisen - Alla har ju inte så mkt symtom å inte jag heller.. har mensvärk från och till,svullen mage och brösten har börjat små ömma lite men inte mkt..

• MariaOMarkus
    TheLove skrev 2007-05-27 17:02:15 följande:
    Va spännande Håller tummarna för att det är ett starkt plus när du testar nästa gång. Jag borde ha BIM runt den 1 juni men jag har ju fått tabletter som skjuter upp mensen (är ni nyfikna på varför kan ni läsa på min press, orkar inte skriva) Så jag vet inte riktigt när jag kommer ha BIM andra månader och sådär... Ska äta tabletterna några månader så jag kommer ha svårt att räkna ut äl och BIM...
    Tackar vännen =) jaa,killen och jag sa vi skulle testa på tis-ons igen men jag kan inte vänta så länge så ska ta med mig testet till han så ska jag testa imon igen hehe
    Du kan ju börja med Äl stickor så vet du när du ska ha Äl :)
  • MariaOMarkus

ja då tycker jag att du ska äl testa dig..du kan ju köpa fler pack äl tester och grav testet för ett bra pris på olika sidor på nätet så du slipper slösa massa pengar på de dyra testerna..

• MariaOMarkus

MAJ:

jaj86, 21 år, uddevalla, försök nr 1, bim 14/5
    Maja 85, 21 år, handen, försök 1,BIM=18/5
    Nettan1, 20 år, upplands väsby, försök 4, BIM 18/5
    Niccisen, 23 år, tredje försöket BIM 30/5
    Marylicious,20 år,Kungsholmen,BIM 27/5 (svagt + igår)
    Barngalen, 21 år, Skåne, inväntar sambon, Bim=?

JUNI:

AngelicaJ, 20år, Linköping, försök 1, BIM 7/6
    JoelsFru, 21 år, Västerås, försök nr 4, BIM 18/6
    MissHellen, 19år, Härnösand, försök 2(men första vet jag inte om jag räkna?) BIM ?
    1984, 22 år, Järna, försök nr 22, BIM 30/6

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !