Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn !

jaj86, okej :/ Men hoppas att mensen kommer i gång i alla fall, så man kan börja om!

allt är kanoners i dag Dåligt väder, hade tänkt gå ner på stan. Men de sket sej
    Jag måste komma på vad jag ska ha på mej i morron när min lillasyster konfirmera sej, så jag vet om jag måste tvätta eller inte Har tjatat på min sambo i en vecka, han är klar men inte jag haha

• MissHellen

Hej Niccisen

Jag väntar bara på att mensen ska ta slut, fast är sista dan i dag Sedan är de bara o köra på

Ja, men då kanske de blir ett pyre!

• MissHellen

Niccisen, Ja en Februari bäbis skulle inte vara helt fel Men jag vet inte rikgit när jag har ÄL nu efter som att mensen kom två dagar tidigare(?) Men jag brukar känna när jag har ÄL, så de fixar sej säkert! Min sambo tycker att vi ska sattsa stenhårt på varannan dag metoden

maja, ett helt dygn? Hur har du klara de? Nja, Inge spännande här. Inget plus än, inte vad jag har hört eller sätt!

• MissHellen

Niccisen, Ja men då passar de ju bra Vi har ingen i familjen/släckten som fyller år då

• MissHellen

Tjena tjejer

Vad har ni för planer i dag då? Själv ska jag hemöver till mamma o pappa, min lillasyster konfirmera sej i dag Så nu ska jag fixa o dona lite här hemma, sedan far vi!

Ha en underbar dag allihopa

• MissHellen

Marylicious, Nej va jobbigt att ni inte känner/tycker samma :/

Hur har allas dag varit?

• MissHellen

Marylicious, Ja de blir ju aldrig som man tänkt sej :/

• MissHellen

Angelica, Lycka till med ÄL testerna o resten av proseduren

JoelsFru, Välkommen Synd! Men som du säger, nya tag o lycka till!

• MissHellen

Angelica, Varsågod

Ja, men vi får hoppas på att de flyttar in ett pyre i magen denhära månaden då

• MissHellen

Angelica, Oj Den som var så fin (som du skrev om härom dan)? Kul!

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !