Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

Unga som längtar efter barn !

1984 - jaa de har du helt rätt i..men man vill ju ändå ha ett starkare plus så man är säker och så blire ju så dyrt när man ska köpa tester och sånt..funderar på att köpa cb digital då man kan ju inte bli osöker iaf..men dyrt de med :(

jaa jag håller med om att vi ska ta en fika..

• MariaOMarkus

1984 - jaa de låter som en bra ide som dom borde inskaffa hihi

• MariaOMarkus

Lovelyy Linköping
    AngelicaJ Linköping
    MissHellen Härnösand
    Marylicious Stockholm

• MariaOMarkus

Lovelyy - jaa dom säger ju att + alltid är ett +..är väl svårare att få in denna gång hihi

• MariaOMarkus

Misshellen - han blev glad (konstit nog efter hans predikan för ett tag sen hehe) och så sa han att han vill att jag ska vara hans barn mamma

• MariaOMarkus

Misshellen ja visstr blir man gld då man hör nåt sånt blev ju lite skraj efter första testet då de blev svagt plus de oxå. Trodde lätt han skulle sticka lr nåt men icke
    usch..nageltrång har jag oxå haft från och till hoppas de går bra för dig

• MariaOMarkus

Misshellen - jaa kan tänka mig de,hopaps du slipper nageltrånget efter denna gång nu då,det är ju himla jobbit å ha de.. jaa de känns skönt att han blev de

A flikka hejsan

• MariaOMarkus
    TheLove skrev 2007-05-28 19:10:59 följande:
    Jag såg inte att du hade skrivit klart du är gravid! GRATTIS! jag brukar bli jätte sur när folk blir gravida, men inte nu... undra varför *fundera*
    tackar jaa undra varför :)
  • MariaOMarkus

Får jag så hänger jag gärna kvar men det är ju upp till er va ni tycker..alla är ju så trevlig här så vill ju inte lämna

MIsshellen menar du hur jag berättade för killen ?

• MariaOMarkus

Misshellen - jaa men då är jag kvar kul att man är så välkommen..

jag gick upp så tyst jag kunde (han hörde mig inte sa han ) och sen så gick jag in på toan och testade. Sen så vart jag ju tvekas då strecket va så svagt så gick in här och frågade och fick de bekräftat haha.. Då jag satte mig vi datorn vaknade han upp och undrade vad jag gjorde "inget,sa jag" och försökte låsas som ingenting men han va fortfarande misstänksam. Och kom och började krama mig och pussa på mig samtidigt som han försökte känna i fickorna på min morgonrock men jag spelade på som ingenting..sen så frågade han va jag gjorde och varför jag såg så hemlighetsfull ut och då visade jag honom testet

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !