Inlägg från: carrabarra |Visa alla inlägg
  • carrabarra

Unga som längtar efter barn !

MissHellen skrev 2007-05-11 10:04:27 följande:
    Men i bäbisverkstan står man faan inte på tur, där "bara" blir de om man har tur Hua!
    iofs sant de :P ursäkta de dåliga uttrycket! får man fråga om de ligger nått bakom varför de inte blir någon bebis?
  • carrabarra
    Barngalen skrev 2007-05-11 10:05:24 följande:
    Ja och vi får väl fortsätta öva tills han e redo
    ja de e sant..och de känns som en evig väntan
  • carrabarra
    AngelicaJ skrev 2007-05-11 10:09:45 följande:
    Hur vet man att man är redo? Jag känner att jag är redom men hoppas att det inte är något man bara tror =/
    tänker ofta samma sak...men känner man sej redo att skaffa barn så tror jag man e de oxå..om inte annat så får man bli de när den ligger i magen :P
  • carrabarra

Misshellen: fan vad gulligt :) men de e ju skoj att han vill nu..och hoppas de tar sej på första försöket..hur gammal e din sambo då?

• carrabarra

Misshelen: hehe de e lugnt, tog de inte taskigt ändå :) men de e väl så att man börjar räkna även om man inte ens tänker på de! människan som e så satans nyfiken :)

• carrabarra

misshelen: min sambo blir 24 detta året...hehe ja jag tycker oxå de låter konstigt med pojkvän..kan inte sätta fingret på varför

• carrabarra
    emzzen86 skrev 2007-05-11 10:27:13 följande:
    Jag längtar jätte mkt efter barn,men tyävrr har vi inte turen med oss=( har försökt i 2år snart....
    usch då? har ni varit på utredning och sånt då?
Svar på tråden Unga som längtar efter barn !