Inlägg från: JoelsFru |Visa alla inlägg
  • JoelsFru

Unga som längtar efter barn !

MissHellen Det var absolut inte det jag trodde heller... Jag bara reflekterade över det... Vad jag själv skulle göra.

Amor vincit omnia
  • JoelsFru
    maja 85 skrev 2007-05-19 13:26:25 följande:
    vad skönt för er som vet att ni kan få barn, jag skulle verkligen vilja veta, då skulle man inte bli lika panikslagen när mensen kom liksom.tänk om man inte kan få barn? :(
    Men tänk om något i kroppen har förändrats? Jag känner mig inte säker på att kunna bli gravid igen... Jag menar, 3 gånger har det juh blivit Nej? Varför då, liksom?
    Amor vincit omnia
  • JoelsFru

Är det någon som har barn sedan tidigare förresten?

Amor vincit omnia
  • JoelsFru
    maja 85 skrev 2007-05-19 13:34:56 följande:
    joelsfru:nope inga barn sen innan.var det med samma kille du blev gravid med förra gången? då vet du ju iaf att ni funkafr tillsammans. jag har hört att vissa som kan få barn var och en för sig inte kan få barn tillsammans, det vore ju rena mardrömmen om det vore så.en annan fråga till er alla: har ni hört att saliv är spermiedödande? :/
    Nej, det var med en annan. Joel har också lyckats göra en tjej gravid före mig, säger han. Så var för sig går det ju. Men herregud, tänk om det är våra spermier och ägg som inte passar ihop....???

Tror ni på spåtanter, förresten?

Aldrig hört det där med saliv...? Stämmer det?
    Amor vincit omnia
  • JoelsFru

nej jag tror inte på spåtanter... men klart man blir nojjig då det var en som påstog att jag kommer bli tvungen att söka hjälp för att bli gravid...!

men vi får väl se.. om hon har rätt eller fel.

Amor vincit omnia
  • JoelsFru
    maja 85 skrev 2007-05-19 13:47:29 följande:
    joelsfru: ja alltså det vore ju alldeles fruktansvärt om man blev tvungen att välja mellan killen och att kunna bli med barn.hua!spåtanter? shit alltså jag vet inte...man har ju hört historier där dom har haft helt rätt. jag tror kanske att det finns vissa som kan spå på riktigt men som allra flesta är nog bara bluff. har du blivit spådd eller?
    ja men bara över telefonen... så det kan man ju inte riktigt lita på... dom kanske sitter och drar lappar med Ja och Nej på ur en hatt typ...
    Amor vincit omnia
  • JoelsFru

nej det är ju svindyrt så jag frågade bara om joel hade fel på spermierna typ... att det var fel på mig slog mig aldrig, hehe... men hon var tvärsäker, jag försökte säga emot att jag kan faktist gjort abort förut, men hon sa fortsätt ni men du kommer behöva söka hjälp...

visar det sig att hon psykat mig felaktigt kommer jag fanimej ta reda på hennes namn och adress *morr*

Amor vincit omnia
  • JoelsFru

men jag tror faktist att av våra 3 försök är det bara en gång vi lyckats pricka äl... så det kanske inte är så farligt... men jag vart jätteledsen när hon sa så...
    men som du säger... man ska inte låsa sig för det...

Amor vincit omnia
  • JoelsFru

men jag förstår inte hu man kan säga sånt...

fast det är ju klart.... jag frågade och fick svar.

Amor vincit omnia
  • JoelsFru

Nej jag sa väl typ hejsan jag skulle bara vilja veta om någon av min sambo eller jag är steril? eller om du vet om det kommer ta sig snart?
    Hon svarade: Ni kommer söka hjälp, du har svårt att bli gravid, men det finns hjälp, var inte rädd för att ta den hjälpen.
    Jag frågade om det inte kunde va Joels spermier som är dåliga (han har levt är ohälsosamt liv om jag säger så...), men hon svarade
    det är inget fel på dem. Så känns det iallafall, så fortsätt ni, det finns hjälp att få om ni tröttnar.

jag skrev upp allt hon sa så det var hennes exakta ord...

Amor vincit omnia
Svar på tråden Unga som längtar efter barn !