• NanC

Unga som längtar efter barn !

Barngalen skrev 2007-05-20 22:21:17 följande:
    NanC: Ja visst, det är bara att komma hit
    Vaaaa?!?! Får jag?
  • NanC
    Barngalen skrev 2007-05-20 23:54:07 följande:
    NanC: Eller nja, jag vill nog behålla dom så sötnosarna för mig själv! Hehe,det är väl klart du ska komma hit!
    Hmm, jo ifall du nu vill ha dem för dig själv så förstår jag.. Vart bor du förresten?!
  • NanC
    Barngalen skrev 2007-05-21 11:28:19 följande:
    Idag är det jobb, börjar halv ett. Usch jag vill inte jobba där mer. Får ju ångest av att gå dit!!!NanC: JAg bor i Skåne och du bor säkert långt här ifrån bara för de...
    Fan dåå, ändå bort i Skåne.. Det är för långt
    Jag bor ju i Göteborg vettu!
    Vad jobbar du med? Själv kom man nyss hem från jobbet, ska snart iväg och sola, känner mej så BLEK
  • NanC

maja 85 skrev 2007-05-21 16:42:21 följande:

nanC: jag har haft en helt okej dag än så länge...nu sitter jag begravd i en massa plugg. jag är så sjukt omotiverad till att plugga nu när det bara är en och en halv vecka kvar till SOMMARLOOOOOOV! :Dsjälv?
    Förstår hur det känns.. När jag tog studenten grät jag av glädje för att slippa PLUGGET, men sen så valde jag komvux, för att läsa upp ett ämne.. men nu är jag fri igen
    Nu jobbar jag på heltid istället och kan säga att det är skönare än att plugga iaf..
    Vad pluggar du till?
    Jag har jobbat sedan 9 imorse, slutade 4...Jobb väntar imon 12 timmar, *puhhhh* orkar ej!
  • NanC

maja 85 skrev 2007-05-21 16:50:11 följande:

jag pluggar till förskollärare och lågstadielärare, har snart gått klart termin fyra av sju..så det är en bra bit kvar.jag tycker att det är skönt att plugga för man har korta dagar och mycket ledigt, men man kan aldrig riktigt slappna av för man känner jämt att "jag borde plugga". så det ska bli alldeles fantastiskt skönt med nästan tre månader ledigt nu :)
    Åhh va kul
    Jag brukar vikariera som dagis/förskole lärare och även låg/mellanstadielärare.. det är svin kul!
    Jo jag håller med, men orka plugga, det är inte min bästa egenskap!!!
  • NanC

maja 85 skrev 2007-05-21 17:14:27 följande:

jag tycker vanligtvis att det är väldigt roligt att plugga men nu ör jag så sjukt skoltrött att det är helt hopplöst att ens föröska bli motiverad. nu behöver jag verkligen ledigt.nu sitter jag mest och väntar på min mens som skulle kommit i fredags..var kaaaan den vara?
    skönt att det snart är lov, då kan du verkligen vila upp dej!
    Ojj, du kanske är med barn
  • NanC

okej maja, men när du vet om det är ett PLUS, så måste du tala om det för mig okej , hoppas på ett plus

• NanC
    Barngalen skrev 2007-05-21 20:17:48 följande:
    Hejsan tjejer! Nu är man äntligen hemma från jobbet!!

Jo jag är barnskötare. Det blir nog att jag ska plugga till förskollärare men först måste jag läsa upp matte B och Eng B, o vem har ork till de!!!!!!
    usch jag hatar allt som har med plugg o skolan att göra *urrrkkk*
  • NanC

oj vad ni skriver för fullt.. jag hinner ju inte ens med i tråden, jag jobbar ju dagarna långa och kommer hem på kvällarna.. ni får sluta skriva så mkt under dagen, endast kvällstid, heheh . Skojar bara!

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !