Inlägg från: Barnakär |Visa alla inlägg
  • Barnakär

Unga som längtar efter barn !

Jo, jag vill kunna ha en bra inkomst så att jag kan ge barnet allt det behöver och lite till, trots att alfons kännar bra med pengar (26000 före skatt) för att vara 19 år så skulle han inte kunna försörja både mig och barnet.

• Barnakär
    det ordnar sig ska du se! Kan du inte bara hitta ett tillfälligt hem och sedan ta tillbaka katterna någon månad efter då barnet är fött?
  • Barnakär

Jag mår inte bra idag! Vaknade på rätt sida men ett telefonsamtal förstörde det hela..

• Barnakär

Det ska då vara en jävligt (ursäkta språket) bra förklaring!

• Barnakär

Jag har fått en förklaring och den var dålig!
    Han hade dragit vidare till sunbyberg och vart med en gammal klasskompis som inte hade någon hemtelefon och ingen mobil. Tack för att ni skrämmer livet ur mig (Alltså Emelie och Ante)! Grrrr!

• Barnakär

Jag har också testat en massor! Jag har testat p-ring, p-plåster, ett antal p-piller och tillslut hittade jag någonting jag gillar och det är minipiller. Dom innehåller inte lika mycket hormoner eller vad hon pratade om men dom funkar! Jag har fortfarande sexlust och massa sånt, saker som försvann med allt det andra.

• Barnakär
    jaj86 skrev 2007-05-31 23:07:02 följande:
    hur gamla är ni tjejer?
    Jag är 17, fyller inte 18 först nästa år så jag blir en 90:a.
    Dock är jag inte mamma och kommer inte bli det på tre år heller. Har tagit sabbatsår och ska börja på linjen Bygg - måleri så om jag blir gravid under studierna så måste jag hoppa av eller göra abort pga. alla färgångor.
  • Barnakär

Hejhej!

Var länge sedan jag var här, någon som äntligen har plussat?
    KRAM!

• Barnakär

Mary, så du kanske är gravid?! Var det inte ni som skulle vänta ett tag?

• Barnakär

ÅÅH GRATTIS! Hur många dagar har du gått över mensen?

• Barnakär

WOHO men då MÅSTE det ju stämma! Grattis!

• Barnakär

Mary, Mm det låter i och för sig smart. Då måste du återkomma! Hur har du tänkt berätta det för din pojkvän?

• Barnakär

Mary; Haha okej! Men då är det upp till bevis på måndag då!

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !