Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

Unga som längtar efter barn !

Våran första katt är sådär..fast kanske beror på att han blev påkörd då han va lite mindre. Han är jättte rädd för höga ljud och snabba rörelser. Den lilla vi har är oxå väldigt rädd av sig,hon gillar inte när vi har besök då springer hon och gömmer sig direkt..

• MariaOMarkus

MissH - jaa det är ju svårt och sova när man har en bultande tå som stör en jaa jag fick en blödning då jag va på toa förut,dock inte kommit mer så jag hoppas de bara beror på att killen nuddade livmodertappen igår(man kan få en blödning då), frågade några här som va bra på området och jag litar på deras ord..sprang iväg och köpte ett test och de visade svagt positivt men på fredag ska jag ta och köpa cb digital..jag vill vara mer säker nu (fyller ju på lördag) måste ju kunna veta om man kan dricka eller dra vita lögner

• MariaOMarkus

MissH - jaa alltid ska de vara nåt då man vill sova hehe =) men som sagt alltid nice med en sambo som sköter om en

Njaa nu har jag börjat tvivla real bad..kom lite till enligt mina räkningar har jag BIM imon och genom kalendrarna på nätet idag..
    japp jag fyller 21 på lördag jaa kan ju vara bra å veta om man kan dricka eller ej.. men nu verkar de som att de blir till att dricka istället..usch känns så tråkit jue. pratade med killen igår om detta och han sa att om de blir ett plus (starkare då) så skulle han bli jätte glad...buhu=(

• MariaOMarkus

MissH - haha va snäll han är

jaa min kropp är ännu skum måste jag säga..nej de har inte kommit mer "rinnande" som mensen. Utan de kom lite förut men nu har de inte kommit nåt..har menvärk dom kommer och går..men inte så mkt längre..*sköönt*
    ska köpa cb digital,kanske bli imon lr torsdag/fredag..vill se så blödningen går över..vill inte köpa nåt dyrt test som jag sen inte har använding för,blir ju så dyrt..

oj jag fick så mkt grejjer på studentmottagningen att jag önskar mig mest lite fick pengar hehe..behövs alltid tycker jag =) snällt att du tänker på mig =)

när de gäller flytningarna så fick jag sist jag va gravid massa flytningar veckan innan BIM..men tror det är olika för alla

oj va långt detta blev haha

• MariaOMarkus

MissH - blev maten god nu då?
    jaa precis..man vill ju inte bara testa för att testa..men nu blöder de inget mer iaf..så jag hoppas de bara va nåt från igår..men man vågar ju knappt hoppas ..ja ja..vi får se efter testet som tas om nån dag,finns ju inte så mkt mer man kan göra =)

jaa jag undra hur de går för alla andra här inne ?

va händer hos er ikväll då?

• MariaOMarkus

MissH - jaa bättre och ta de som de kommer än ta ut nåt iförskott men just nu hoppas jag på inget..
    men va snällt att du har matlåda imon ser oxå på ugla betty men la datorn i knät + at jag ligger i sängen..mega härligt

Niccisen - du är stark om du inte testar imon..jag e testmissbrukare jag

• MariaOMarkus

jag känner som Nuccusen..jag gör de hellre själv,men nu lovade jag killen att vara med så han ska få vara de..

• MariaOMarkus

jaa precis detär nog för man vet att de blir de.. :/

1984 - varför ska du säga upp dig?

• MariaOMarkus

tror att tråden håller 3 månader

• MariaOMarkus

jaa de kan ci ju göra..så kan vi länka den nya här så alla andra ser den..

vem vill starta en ny tråd?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !