Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn !

Håller helt med dej, oftast bruka de bara finnas en "hel" vägg, annars är de bara dörrar o fösnster överallt

Men om ni verklogen vill ha den, vad är de o fundilera på?

• MissHellen

Justja, så var de ju! Ja, pengar är förjävliga

• MissHellen

Marylicious, Go morron? haha, nu är de ju eftermiddag

Jag har sovit underbart gott, men min lilla kisse väcker mej alltid på morron efter att min sambo har farit, han tycker inte om att vara vaken själv, så då går han o skriker tills matte kliver upp haha! Själv då?

• MissHellen

Mary, Haha. Har du klive upp nu?

Ja, men han gör alltid så! Sedan har han svårt o somna på kvällarna så, då lägger vi han mellan våra kuddar o gosar med han tills han somnar Han är riktigt knäpp..

• MissHellen

maja, Här är de kanon Själv då?

• MissHellen

Mary, Haha ja men ibland är han inte allt för gulligt Men för de mesta i alla fall! Han är en riktig matte katt, han är alltid hoss mej o "pratar" med mej o svarar tillbaks när jag pratar med han Han är nästan som en lite hund..

Ja, o jag tänkte nog snart kanske göra lite lunch ja

• MissHellen

maja, Men de är ju konstigt att inte mensen har kommit än(?) De kanske är ett pyre ändå

Ingen aning vad de ska bli för väder, men vi hade normt vart o soligt i går o i dag oxå Underbart!

• MissHellen

maja, Hmm! Men om de nu inte är ett pyre, så hoppas vi på att mensen kommer igång.. Har du haft oregelnunden mens förut eller?

• MissHellen

Mary, Nej nej! Hag har inte hunnit med ett skit haha, skulle tvätta lite o diska, men jar har inte "hunnit" så långt Tänkte faktist ta mej i kragen o göra de nu o sedan gå ut o sätta mej i solen

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !