Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

Unga som längtar efter barn !

Lovelyy ..Cerazette minipiller

• MariaOMarkus

vi kört med "händer de så händer de " va gravid för inte så länge sen men pga vissa omständigheter så togs de bort..

Och nu känner han sig inte redo utan vill vänta och vill att jag börjar äta nåt..å jag orkar inte gå och oroa mig att de ska bli nåt hela tiden och hoppas helt i onödan så nu f¨r jag bara längta..

• MariaOMarkus

Lovelyy - hoppas på de

Nettan1 - har ätit dom innan och dom funkade bra,slapp mensen och sådär, men nu vill jag helst inte äta dom..utan jag får hellre min mens så jag vet att kroppen fungerar men min BM tyckte absolut jag skulle äta dom..suck*

varför rekomenderar du inte dom`?

• MariaOMarkus

Lovelyy - hoppas på de

Nettan1 - har ätit dom innan och dom funkade bra,slapp mensen och sådär, men nu vill jag helst inte äta dom..utan jag får hellre min mens så jag vet att kroppen fungerar men min BM tyckte absolut jag skulle äta dom..suck*

varför rekomenderar du inte dom`?

• MariaOMarkus

oj...men hade du mens då du åt dom? jag fick ingen mens men jag kände av när det var ägglossnibgs dax me dom..

• MariaOMarkus

MissH - nej de vill han inte..men som sagt så skulle han bli jätte gld om de va nåt nu..då tänker ju jag att "vafrör inte försöka igen" om de nu inte blir nåt men vissa grejer når inte fram verkqr de som..

• MariaOMarkus

MissH - nej jag fattar inte heller..men han har blandade känslor så..håll du allt du kan men jag tror på ett starkt minus,tyvärr

• MariaOMarkus

MissH haha nej det är nog så..tackar tackar =)

• MariaOMarkus

jag har köt tester därifrån..tror de va äL tester å dom funka för mig..

• MariaOMarkus

MissH hahaha,leveranstjoffset du är rolig..jag kommer inte ihåg..kolla "köpvillkor" på deras sida så står det där

nope..pojkvännen vill vara med så jag får hålla mig tills han kommer,å han kommer väl om en lite stund..typ 12
    jage nervös kan jag säga

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !